سعید ذهنی برای تئاترشهر سگ نگهبان می‌آورد

مجموعه تئاترشهر از پانزدهم مهرماه در تالار چهارسو میزبان اجرای «سگ نگهبان و درختی در باغ» به کارگردانی سعید ذهنی می باشد.

به گزارش خبرنگار هنری الگونیوز و به نقل از مشاوره رسانه‌ای اثر، «سگ نگهبان و درختی در باغ» نام نمایشی‌ست نوشته آرام محضری که با کارگردانی سعید ذهنی از نخستین ماه پاییز در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفته است. نمایش مذکور قصه نویسنده‌ای را روایت میکند که قصد دارد یکی از داستان‌های قدیمی خود را برای چاپ در مجله‌ای ارائه دهد و حالا که در این سن معروف شده داستان خود را نقد و به چالش می‌کشد که این فرآیند فکری منجر به پایان‌بندی جدیدی برای آماده اجرا می‌شود.

صحرا اسداللهی و احمد نیک‌پور در قامت بازیگران این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

تهیه‌کنندگی «سگ نگهبان و درختی در باغ» را سعید هنرآموز برعهده دارد.

طراحان اثر عبارتند از:
طراح صحنه و لباس: کریم جوانشیر، طراح گریم: یوحنا حکیمی، طراح نور: مرتضی نجفی، طراح صدا: ارشام مودبیان، طراحی گرافیک و تبلیغات: علی زندیه. همچنین مدیر تولید: حمید هنرآموز، دستیار اول و برنامه‌ریز: محمد جواد ذهنی، منشی صحنه: فدرا شعبانی راد، عکاس: پری‌ناز آل‌آقا و شایان عظیمی از دیگر عواملی هستند که در این نمایش همکاری میکنند.

نمایش سگ نگهبان و درختی در باغ از پانزدهم مهرماه ١۴٠٣ هر روز ساعت ١٨:٣٠ در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

فروش بلیط این نمایش از طریق سایت تیوال و گیشه تئاتر مجموعه تئاتر شهر برای علاقمندان انجام می گیرد.

 

انتهای پیام/