سعید پیردوست مهوش وقاری و محمود دینی در «ترنج و انار»

ویژه برنامه شب یلدا شبکه آی فیلم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک با نام «ترنج و انار» شامل بخش‎های مختلفی از جمله میزبانی از هنرمندانی چون سعید پیردوست، مهوش وقاری و محمود دینی است که در چهار ساعت روی آنتن می‎رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ اجرای «ترنج و انار» با محوریت زبان و ادب فارسی و آداب و رسوم کهن ایران برعهده امیر الهامی مجری ایرانی، نادیا پروانی مجرى افغانستانی و قندیل طائر مجری تاجیکستانی است.

«ترنج و انار» از حضور چند خواننده ایرانی، تاجیکستانی و افغانستانی بهره می‎برد و صادق شیخ زاده، محمد شادی، فرقت سعید و عزیز احمد عظیمی اسامی این هنرمندان است.

چند گروه نمایشی تخت حوضی، خیمه شب بازی و سیاه بازی در این برنامه حضور دارند و برای این بخش به صورت اختصاصی عروسک‌هایی طراحی و ساخته شده‌اند.

همچنین در بخش دیگری حسین ظاهری هنرمند نقال به نقالی می‌پردازد و علی جباری نوازنده کمانچه نیز هنرنمایی می‌کند.

محمود دینی بازیگری که مردم او را با سریال «آیینه عبرت» به خاطر می‌آورند، مهوش وقاری بازیگر پیشکسوت و همسر زنده یاد محسن قاضی مرادی و سعید پیردوست دیگر بازیگر باسابقه که آثار او در حوزه طنز برای مخاطبان خاطره انگیز است، چهره‎هایی هستند که در این ویژه برنامه حضور دارند.

۱

رونمایی از عروسک «مدیر شبکه»

همچنین در این برنامه از عروسکی با نام «مدیر شبکه» رونمایی می‌شود. این عروسک در قالبی طنز به گفتگو با هنرمندان پرداخته و پاسخ نظرات مخاطبان شبکه را می‌دهد. نقد درون گفتمانی در حوزه‌های رسانه‌ای و فرهنگی از اهداف ساخت این شخصیت طنز است.

ویژه برنامه شب یلدای «ترنج و انار» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک 30 آذر ماه از ساعت 20 تا 24 به مدت 4 ساعت از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می رود.

انتهای پیام/