سوسن پرور: استعدادم در بازیگری شکوفا نشده

سوسن پرور: به اندازه استعدادم شکوفا نشدم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ سوسن پرور در پاسخ به این پرسش که خاستگاه یک بازیگر کجاست، بیان کرد: شکل گیری یک بازیگر در بستر مناسب در ایده آل ترین شرایط پروسه ای فنی و کاملا تخصصی است مانند این که بخواهید جراح قلب شوید. بازیگر، جراح روح است. یعنی اگر نتواند روح کاراکتر را جراحی کند کاراکتر می‌میرد و نمی‌تواند ایفاگر خوبی باشد.

وی ادامه داد: آیا می شود یک متخصص قلب یا جراح مغز را شانسی از خیابان آورد و بگویید چون قیافه اش به دکترها می‌خورد یک مغز را بدهید که عمل کند؟ اگر چنین کنید شک ندارید که فرد خواهد مرد. در بازیگری هم نقشی را که به یک آدم بی‌استعداد می‌دهید، آن نقش می‌میرد. متاسفانه این موضوع بارها در هنر تصویر تکرار می‌شود. وقتی بستر مناسب برای خلق یک کار درجه یک وجود ندارد طبیعی است که هرکسی می تواند در این شرایط بازیگر شود.

او در پاسخ به این سوال که آموزشگاه‌های بازیگری تا چه اندازه در تربیت و خلق یک بازیگر اثرگذارند، تصریح کرد: هرچه عنوان آموزش داشته باشد تاثیر دارد و اگر اصولی و در بستر مناسب باشد حتما اثرگذار است. هدف و ایده مهم است اگر من آموزشگاه تاسیس می کنم که به هنر این مملکت کمک کنم یا اگر آموزشگاه تاسیس می‌کنم که بیزینس کنم. تلفیق این دو قابل پذیرش است اما به صورت تک تک هیچکدام قابل پذیرش نیست.

پرور با تاکید بر این موضوع که ورودش به سینما اتفاقی نبوده است، اظهار داشت: قبل از آن سال‌ها تئاتر کار می کردم تا این که یکی از این نمایش ها را آقای عطاران دید و پس از آن من را برای سریال خودشان انتخاب کردند و این شروع دیده شدن من بود.

انتهای پیام/