کل اخبار 7638 اخبار امروز : 0
  • افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 4 - July - 2024
  • ساعت :

    سپاهان باخت و تراکتور در دقایق آخر برد را با تساوی تعویض کرد !

    صنعت نفت آبادان با برد سپاهان در آبادان به یک رکورد دست نیافتنی رسید و تراکتور تبریز هم نتوانست از تک گل و ۳ امتیاز خود دفاع کند.

    به گزارش خبرنگار ورزشی الگونیوز تیم‌های مدعی سپاهان و تراکتور در مقابل حریفان خود متوقف شدند.

    تراکتور با تک گل زیبای هاشم نژاد توانست از مهمان اراکی خود پیش بیفتد و با نمایشی تهاجمی عملکرد خوبی را به اجرا گذاشتند.

    گزارش زنده: تراکتور 1-1 آلومینیوم اراک

    به گزارش “ورزش سه”، از چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، تراکتور در تبریز میزبان آلومینیوم است؛ دیداری که در بازی رفت و در اراک با نتیجه چهار بر صفر به سود تی‌تی‌ها به پایان رسید. تی‌تی‌ها هفته گذشته در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم، در جو بی‌نظیر یادگارامام (ره) به تساوی بدون گل برابر سپاهان رضایت دادند تا با ۳۹ امتیاز جایگاه‌شان در رتبه سوم را تثبیت کنند.
    تبریزی‌ها این هفته درحالی از ایرالکو پذیرایی می‌کنند که تیم مجتبی حسینی با ۲۹ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد. هرچند ایرالکو با کسب تنها ۷ امتیاز در نیم‌فصل دوم شرایط چندان جالبی ندارد، اما در طول فصل با با عبور از سد تیم‌هایی همچون سپاهان و پرسپولیس نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای نیست.
    آلومینیوم اراک با مجتبی حسینی پس از سه باخت پیاپی توانسته شرایط خود را تغییر دهد و از دو بازی آخر خود چهار امتیاز گرفته است.
    در بحث آمار و ارقام اگر چه سهم هر دو تیم کسب سه پیروزی در لیگ برتر بوده اما جالب است بدانید که تی‌تی‌ها هیچ‌گاه در خانه برابر نماینده استان مرکزی پیروز نبوده‌اند. از سه دیدار برگزار شده در تبریز، اراکی‌ها دو بار برنده بوده‌اند و یک بازی هم به تساوی انجامیده و تراکتور حتی موفق به باز کردن دروازه تیم سبزپوش در شهر خودی نشده تا طلسمی منفی علیه این تیم در تبریز وجود داشته باشد.

    تقویمهفته بیست و دوم لیگ برتر  – دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۹:۳۰؛ تراکتور-آلومینیوم اراک
    پاس گلورزشگاه یادگار امام تبریز
    سوتتیم داوری: سیدرضا مهدوی، عباس پورحمیدی، هیوا بهمنی و امیرسامان سلطانی/ ناظر داوری: نادر جعفری


    تراکتورترکیب تراکتور: 
    حسین پورحمیدی، عارف آقاسی،  سعید کریم اذر (۷۰”امیر حسین حسین زاده) سید محمد حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، صفا هادی (۸۷”مهدی عبدی)، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی (70″میلوش دلتیچ) ، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری(۵۵”ارسلان مطهری)
    سرمربی: پاکو خمس

    آلومینیومترکیب آلومینیوم اراک:
    احمد گوهری، احسان قهاری، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، میلاد بدرقه، امیر نوری (75″ابوالفضل قنبری)، امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان (۷۵”رضا جبیره) ، مهدی لیموچی و محمد مهدی لطفی
    سرمربی: مجتبی حسینی


    شرح گل:

    (مهدی هاشم نژاد دقیقه ۳۵):حرکت خوب هاشم‌نژاد از سمت چپ با خلاقیت انفرادی بازیکن جوان تراکتوری‌ها همراه شد و هاشم‌نژاد با ضربه‌ای آرام توپش را به کنج دروازه گوهری فرستاد.

    (مهران موسوی دقیقه ۸۳): پس از موقعیت‌های پی در پی‌ و خطرناکی که بازیکنان تراکتور خراب کردند، داور به سود آلومینیوم اعلام خطا کرد و در این فرصت ارسال جهان‌کهن با ضربه سر موسوی همراه شد تا گل تساوی بازی توسط شاگردان حسینی ثبت شود.


    کرنومتر لحظات حساس:

    دقیقه ۳: اولین موقعیت جدی بازی روی دروازه تراکتور شکل گرفت. سعید کریم‌آذر می‌توانست دروازه را در آغاز باز کند، اما واکنش گوهری توپ را به کرنر برد.

    دقیقه ۳: کرنر ارسال شده توسط آلوز، روی خط محوطه جریمه به حسینی رسید اما ضربه سر ضرب او جایی درون دروازه آلومینیوم نداشت.

    دقیقه ۹: پاس عمقی رحمان جعفری، در پشت سر مدافعان به نادری رسید که این بازیکن قدر این پاس را ندانست و نتوانست آن را گل کند.

    دقیقه ۱۶: پس از حملات برق‌آسای تراکتور در شروع بازی، حالا نوبت به بازیکنان آلومینیوم رسیده که این تیم را تحت فشار بگذارد. قهاری و لیموچی سعی بر نفوذ به قلب دفاعی تراکتور دارند اما تاکنون این اتفاق صورت نگرفته و بازی با همان نتیجه بدون گل دنبال می‌شود.

    دقیقه ۲۳: شلیک آلوز از قوس محوطه جریمه آلومینیوم اراک از بالای دروازه به بیرون رفت.

    دقیقه ۳۰: ضربه پای راست لیموچی توسط پورحمیدی مهار شد و پس از آن هم کاظمیان قصد داشت در ریباند اقدام به شوت‌زنی کند که صفا هادی مانع از این اتفاق شد.

    دقیقه 3+45: ضربه حاجی‌عیدی در داخل محوطه جریمه توسط پورحمیدی مهار شد تا همچنان دروازه تی‌تی‌ها بسته بماند و نیمه اول با همان نتیجه ۱ بر صفر تمام شود.

    دقیقه ۵۴: اشتباه مدافعان تراکتور، لیموچی را در موقعیت ضد حمله قرار داد اما پیش از رسیدن به محوطه جریمه، صفا هادی مانع از ورود او شد.

    دقیقه ۷۴: تراکتور با مدیریت شرایط بازی سعی دارد تا بازی را کنترل کند و از طرف دیگر آلومینیوم همچنان تمرکز خودش را بر روی ضدحملات گذاشته است.

    دقیقه ۸۰: باز هم نفوذ هاشم نژاد مدافعان آلومینیوم را آشفته کرد اما هیچ کدام از بازیکنان تراکتور نتوانست روی این موقعیت اثرگذار باشد و توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.


    کارت زردکارت های زرد:

    ارسلان مطهری ۶۲”

    امیر نوری ۷۳”

    صفا هادی ۸۲”


    بولت پرسپولیسحواشی:

    نمایشگر ورزشگاه در اقدامی عجیب لوگوی قدیمی و آبی رنگ آلومینیوم را به نمایش درآورده است.

    جشن و پایکوبی در ورزشگاه تختی آبادان:

    صنعت نفت 2 – 1 سپاهان: 3 امتیاز طلایی!

    تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیروزی مهمی مقابل سپاهان به دست آورد.

    صنعت نفت 2 - 1 سپاهان: 3 امتیاز طلایی!

    به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان در یک بازی حساس خانگی در هفته بیست و دوم لیگ برتر به پیروزی مهمی مقابل سپاهان دست پیدا کرد و با این 3 امتیاز یک رتبه در جدول صعود کرد و نساجی در انتهای جدول قرار گرفت.

    بازی خوب بازیکنان نفت در نیمه نخست دو گل در 30 دقیقه ابتدایی به ثمر رساندند و در ادامه مسابقه شهریار مغانلو یکی از گل‌ها را جبران کرد و بازی در حساس ترین شرایط خود به نیمه نخست رسید.

    سپاهانی ها در نیمه دوم فشار زیادی را روی دروازه نفت ایجاد کردند و بازیکنان نفت با دفاع منطقی بیشتر حملات این تیم را دفع کردند و اجازه گلزنی به بازیکنان سپاهان ندادند.

    صنعت نفت آبادان در ادامه مسابقه و در دقیقه 84 ده نفره شد اما همین موضوع هم تاثیری روی نتیجه نداشت و در نهایت دو بر یک پیروز شدند.

    بازیکنان و هواداران صنعت نفت در پایان مسابقه خوشحالی قابل توجهی انجام دادند و جشن بزرگی را در ورزشگاه برگزار کردند.
    با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش‌ سه باشید.

    نفت آبادانترکیب صنعت‌نفت

    پیام پارسا، عرفان قهرمانی، میثم تهیدست، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی (علی یوسف -62)، مصطفی احمدی (رحیم آلبوغبیش -46)، فرشاد محمدی‌مهر، امیرمحمد پناهی، بوباکار تراوالی (سنگرگیر -80)، حسین شنانی (امانی نژاد -55) و یوسف کی‌شمس (بارانی -62)
    سرمربی: فراز کمالوند

    سپاهانترکیب سپاهان  

    نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر (سیاوش یزدانی – 30)، امید نورافکن، رامین رضاییان (حسین نژاد -65)، محمد کریمی، برایان دابو، رضا اسدی، کاوه رضایی (عباس عیسی -83)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو (اعرابی -65)
    سرمربی: ژوزه مورایس


    کارت زرداخطار:

    سپاهان: فرشاد احمدزاده (3+45) – یزدانی (63) – امید نورافکن (90) – محمد کریمی (2+90)

    صنعت نفت: مصطفی نائیج پور (68) – پیام پارسا (75) – رحیم آلبوغبیش (4+90)

    کارت زرد و قرمز اخراج:

    صنعت نفت: مصطفی نائیج پور (84)


     شرح گل:

    صنعت نفت آبادان (1-0): ضربه کی‌شمس از پشت محوطه جریمه زده شد و با دفع ناقص نیما میرزازاد موقعیت برای بوباکار و گلزنی فراهم شد که او از ریباند به بهترین شکل استفاده کرد و گل اول را در دقیقه 8 ثبت با یک بغل پای هوشمندانه رقم زد.

    صنعت نفت آبادان (۲-۰): در دقیقه ۲۵ محمد دانشگر و یوسف کی‌شمس، مهاجم صنعت نفت، وارد یک دوئل شدند که پس از زمین خوردن مدافع سپاهان کی‌شمس در موقعیت تک به تک با نیما میرزاد قرار گرفت و با یک بغل پای دقیق برای دومین بار دروازه میرزازاد را فرو ریخت.

    سپاهان (۲-۱): در دقیقه ۳۲ و در حالی که سپاهانی‌ها پس از شوکی که با دریافت دو گل به آنها وارد شده بود در حال حمله بودند و شهریار مغانلو توانست روی پاس کاوه رضایی در پشت محوطه جریمه نهایت استفاده را ببرد و با یک شوت پای چپ گل یازدهم خود را به ثمر رساند.

     

     

    نوشته های مشابه

     نکونام: از حریفان عذر می‌خواهم
    خرداد 19, 1403

     نکونام: از حریفان عذر می‌خواهم

     نکونام: از حریفان عذر می‌خواهم جنگ بودبا وجود اینکه در روزهای اخیر شایعات زیادی حول آینده جواد نکونام روی نیمکت سرمربیگری استقلال مطرح شده بود، اما او با انتشار یک پست اینستاگرامی، از انگیزه بالایش برای شروع یک فصل قدرتمند خبر داد.پیام نکونام: از حریفان عذر می‌خواهم جنگ بود.

    ستاره پرسپولیس در ازبکستان هم می‌درخشد+ تصویر گلزنی
    خرداد 17, 1403

    ستاره پرسپولیس در ازبکستان هم می‌درخشد+ تصویر گلزنی

    اوستون اورونوف گل دوم تیم ملی کشورش را به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه ترکمنستان کرد.

    محرومیت ستاره استقلال/حرف‌های تند مهرداد و واکنش سریع کمیته انضباطی
    خرداد 17, 1403

    محرومیت ستاره استقلال/حرف‌های تند مهرداد و واکنش سریع کمیته انضباطی

    الگونیوز ؛ با حکمی از سوی کمیته انضباطی مهرداد محمدی با جریمه 500 میلیونی و محرومیت 6 جلسه‌ای مواجه شد! مصاحبه جنجالی پس از پایان دیدار با پیکان، کار دست ستاره مطرح و تأثیرگذار استقلال داد و حالا مهرداد محمدی با حکمی سنگین از سوی کمیته انضباطی مواجه شده که طی آن، او ضمن پرداخت 500 میلیون، با […]

    تیم ملی با این دفاع نگران باشد/ هنگ کنگ را ۴_۲ بردیم
    خرداد 17, 1403

    تیم ملی با این دفاع نگران باشد/ هنگ کنگ را ۴_۲ بردیم

    ملی پوشان ایران موفق به کسب پیروزی پُر گل در زمین هنگ‌کنگ شدند.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا
    آخرین اخبار