سپاهان باز هم ناکام ماند/تکرار نتیجه نقش جهان این بار در ریاض!

رویای کامبک سپاهان و صعود به مرحله بعد، در کینگدم آرنا دفن شد.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،سپاهان و الهلال در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و درنهایت سپاهان موفق نشد به مرحله بعد صعود کند.

 

سپاهان در بازی رفت با نتیجه سه بر یک شکست خورد و حالا امیدوار بود در بازی برگشت بتواند جبران کند اما باز هم اخراجی داد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

 

دقیقه ۱ / سپاهان بازی را خوب شروع کرده است و همین ابتدا ضربه زیبای فرشتاد احمدزاده پس از برخورد به بازیکن الهلال با فاصله کمی راهی کرنر شد.

 

دقیقه ۱۵ / ارسال سالم الدوساری در نقطه کور خط دفاعی سپاهان به تامبکتی رسید اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

 

دقیقه ۱۸ / ضربه سر میتروویچ در آستانه ورود به دروازه سپاهان بود که سیاوش یزدانی با جاگیری خوب خود توپ را برگشت داد.

 

دقیقه ۲۲ / میتروویچ پس از یک کنترل سینه خوب اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه او شدت لازم را نداشت و نیازمند به سادگی توپ را در اختیار گرفت.

 

دقیقه ۲۴ / روی اشتباه تمبکتی، علی اصغر اعرابی صاحب توپ شد اما ضربه خودخواهانه او در حالی که شهریار مغانلو فرصت بهتری داشت، راهی اوت شد.

 

دقیقه ۲۷ / تیرک دروازه سپاهان به لرزه درآمد. ارسالی که انجام شد به کانو رسید و ضربه پای چپ او، تیرک دروازه سپاهان را به لرزه درآورد.

 

دقیقه ۳۱ / سپاهان به گل رسید اما ضربه سر فرشاد احمدزاده در شرایط آفساید وارد دروازه الهلال شد تا بازی همچنان صفر – صفر دنبال شود.

 

دقیقه ۳۸ / نفس ها در سینه حبس شد؛ الهلالی ها با یک حرکت خوب، میشل را در موقعیت تک به تک قرار دادند اما ضربه این بازیکن با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

 

 

 

دقیقه ۴۰ / باز هم سپاهان خوش شانس بود؛ میتروویچ در نقطه کور خط دفاعی سپاهان به توپ رسید اما ضربه او بار دیگر از روی خط دروازه برگشت داده شد.

 

دقیقه ۴۳ / ارسال تماشایی رامین رضاییان با ضربه سر دیدنی شهریار مغانلو همراه شد اما باز هم توپ با فاصله اندک راهی اوت شد.

 

دقیقه ۵۱ / شوت سرکش آریا یوسفی از فاصله دوری زده شد و بونو بدون مشکل توپ را در آغوش کشید.

 

دقیقه ۵۴ / گللللل برای سپاهان؛ فرشاد احمدزاده دروازه الهلال را باز کرد. روی یک کار ترکیبی، توپ به تیر دورتر فرستاده شد، رامین رضاییان با ضربه سر‌، احمدزاده را در شرایط گلزنی قرار داد و او نیز دروازه الهلال را باز کرد.

 

دقیقه ۶۲ / سپاهان فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر افتضاح شهریار مغانلو با فاصله زیادی به بیرون رفت.

 

دقیقه ۷۱ / سپاهان باز هم اخراجی داد؛ مالکوم روی اشتباه رامین رضاییان توپ را برداشت و به سمت دروازه سپاهان حمله ور شد اما با تکل سیاوش یزدانی متوقف شد و پس از بررسی VAR یزدانی از زمین اخراج شد.

 

دقیقه ۷۶ / گل برای الهلال؛ سالم الدوساری دفاع سپاهان را به هم ریخت و در شرایط تک به تک با نیازمند، توپ را درون دروازه زردپوشان قرار داد.

 

دقیقه ۸۲ / سوپرگل نوس؛ روبن نوس از راه دور اقدام به شوت زنی کرد و ضربه دیدنی او کنج دروازه نیازمند آرام گرفت.

 

دقیقه ۶+۹۰ / سپاهان گل سوم را هم دریافت کرد، این بار نوبت میتروویچ بود تا دروازه خالی سپاهان را باز کند

انتهای پیام/