سیاهپوش نامزد دریافت جایزه لیفت آف انگلستان

فیلم کوتاه "سیاهپوش"  از ساخته های علی اینانلو با حضور خود در  جشنواره لیفت آف (Lift-off)  با فیلم‌های دیگر جهان به رقابت می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری الگونیوز، فیلم کوتاه “سیاهپوش”  از ساخته های علی اینانلو با حضور خود در  جشنواره لیفت آف (Lift-off) انگلستان با فیلم‌های دیگر جهان به رقابت می‌پردازد.

جشنواره لیفت آف (Lift-Off) یک جشنواره مهم و معتبر بین‌المللی است که مرکز آن در استودیوی پین وود انگلستان است و همچنین در برلین، منچستر، توکیو، نیویورک، تورنتو، لس آنجلس، آمستردام، پاریس، سیدنی، ملبورن نیز برگزار می‌شود.

این دوره جشنواره لیفت آف که توسط پلتفرم جهانی لیفت آف به صورت آنلاین برگزار می‌شود، با هدف شناسایی فیلم‌های مستقل جهان و کشف استعدادهای ناب فیلم‌سازی امکان اکران آنلاین و ارتباط گسترده با مخاطبان را فراهم می‌آورد.

علی اینانلو نویسنده و کارگردان فیلم سیاهپوش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار الگونیوز اعلام کرد: “این فیلم در ژانر پلیسی – راز آلود ساخته شده است. اساساً انسان ها در زندگی حرفه ای خود گاهی بر سر دوراهی هایی قرار می گیرند که باید راه درست را انتخاب کند و مسئولیت آن را بپذیرند.”

“دیالوگ در این فیلم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند که در این خصوص “مجتبی احمدی” استادانه کمک حال من بود.”

حال باید منتظر ماند تا نتایج نهایی این جشنواره اعلام شود تا در صورت موفقیت، ساهپوش اولین جایزه بین المللی خود را دریافت نماید.

انتهای پیام/