کل اخبار 7638 اخبار امروز : 0
  • افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 7 - July - 2024
  • ساعت :

    شکست استقلال با مهر محرم/ سپاهان برد تا عقده گشایی کند/ بازیکنان جدید پرسپولیس در اوج/ سرخپوشان در آستانه دربی خط و نشان کشیدند!

    جام حذفی با شکست استقلال و برد سپاهان پیگیری شد.

    به گزارش الگونیوز سه مسابقه حساس در جام حذفی برگزار شد.

    کادوی شیرین رفسنجانی‌ها به نویدکیا

    مس 2 – استقلال صفر:

    تیم نکونام خیلی زود حذف شد!

    مس رفسنجان دست به کار بزرگی زد و توانست با دو گل از سد استقلال عبور کند تا تیم نکونام در همان دور نخست از جام حذفی کنار برود.

    ، استقلال در دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر مس رفسنجان تن به شکست داد تا آبی پوشان خیلی زود وداع تلخی با این مسابقات داشته باشند.

    نخستین موقعیت جدی بازی را مهاجم سابق آبی‌ها از دست داد. شهباززاده در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه و پس از خطای لک به روی مرادمند، استقلال صاحب ضربه پنالتی شد ولی خود لک توانست ضربه حردانی را مهار کند.

    پس از آن بود که میزبان توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. روی حرکت خوب واسعی از سمت چپ، این بازیکن وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض خوب، توپ را به محمدمهدی محبی رساند و این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پای ساده، گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

    محبی در نیمه دوم می‌توانست گل دوم خودش و مس را به ثمر برساند ولی قدر فرصت به دست آمده را ندانست و حسینی در موقعیت تک به تک، توپ او را مهار کرد. دقایقی بعد منتظر محمد در شرایط مشکوک به آفساید با حسینی تک به تک شد و با ضربه‌ای چیپ دروازه را باز کرد.

    در ادامه استقلال و مس رفسنجان موقعیت‌های بسیار خوبی داشتند که از دست رفتند. در نهایت مس رفسنجان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یافت تا تیم جواد نکونام خیلی زود و در همان دور یک شانزدهم نهایی با مسابقات خداحافظی کند.

    🏆بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران
    🗓دوشنبه: 1402/12/14؛ ساعت: 17:00
    🏟 ورزشگاه: شهدای مس رفسنجان/ 5 هزار تماشاگر
    👕گروه داوری: رضا عادل/ کمک‌ها: محمدرضا منصوری، هادی طوسی؛ داور چهارم: ایمان کهیش/ ناظر: مسعود مرادی


    مس رفسنجانترکیب مس رفسنجان:
    حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، منتظر محمد (2+90- عرفان شهریاری)، محمدمهدی محبی، سعید واسعی (85-محمد اکبری)، سجاد شهباززاده  (2+90- مهدی ترکمان)
    سرمربی: محرم نویدکیا

    استقلالترکیب استقلال: 
    حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند (56- مهدی مهدی‌پور) آرمین سهرابیان، صالح حردانی (72- میلاد فخرالدینی)، جعفر سلمانی (56- ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (46- مهرداد محمدی)، آرمان رمضانی (72- گوستاوو بلانکو)

    سرمربی: جواد نکونام


    بولت سپاهاناخطار ها:

    مس رفسنجانمس: کارت زردحامد لک (10) کارت زردرامتین سلیمان‌زاده (45)

    استقلالاستقلال: …


    شرح گل ها:

    بولت مس رفسنجانمس رفسنجان یک – استقلال صفر (دقیقه 24: محمدمهدی محبی): پس از یک و دوی سعید واسعی با فرشید باقری، واسعی وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض، محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی دروازه آبی‌ها را باز کرد.

    بولت مس رفسنجانمس رفسنجان 2 – استقلال صفر (دقیقه 67: منتظر محمد):روی یک پاس در عمق و در شرایطی که منتظر محمد در شرایط آفساید بود، اما کمک داور به اشتباه تصمیم به ادامه بازی گرفت و این بازیکن در مصاف تک به تک با حسینی، با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر کاپیتان آبی‌ها عبور داد و به گل دوم تیمش تبدیل کرد.


    کرنومترلحظات حساس:

    دقیقه 4: سجاد شهباززاده روی اشتباه مدافعان استقلال، در پشت محوطه صاحب توپ شد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

    دقیقه 12: ارسال جعفر سلمانی به درون محوطه جریمه با ضربه سر مرادمند همراه شد که در ادامه لک با مدافع پیش تاخته آبی‌ها برخورد کرد و داور یک ضربه پنالتی برای استقلال اعلام کرد. صالح حردانی پشت این توپ ایستاد که حامد لک موفق شد این ضربه را مهار کند.

    دقیقه 19: پاس در عمق منتظر محمد پیش از رسیدن به مهاجمان مس، نصیب حسینی شد و سنگربان آبی‌ها با یک تکل، توپ را دور کرد.

    دقیقه 29: ارسال بازیکنان مس از سمت چپ به روی دروازه با تعلل و اشتباه مدافعان استقلال همراه شد که این خطر توسط مدافعین دور شد.

    دقیقه 38: روی اشتباه چشمی، توپ به محبی رسید که شوت این بازیکن را حسینی دفع کرد.

    دقیقه 42: ارسال سلمانی به روی دروازه به صورت ناقص دفع شد که در ادامه شوت محکم و روی پای سیلوا به یکی از بازیکنان حاضر در محوطه جریمه برخورد کرد.

    دقیقه 44: روی پاس در عمق دیدنی صالح حردانی، رامتین سلیمان‌زاده با یک تکل توپ را قطع کرد که ضربه او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

    1997749

    دقیقه 47: ارسال کرنر جلالی با ضربه سر سیلوا از بالای دروازه به بیرون رفت.

    دقیقه 55: شوت محکم و روی پای امید حامدی‌فر را حامد لک به خوبی مهار کرد.

    دقیقه 63: محبی بهترین فرصت ممکن برای رسیدن به گل دوم را از دست داد. حسن جعفری از زمین خود یک ضربه کاشته را به پشت مدافعان استقلال انداخت که محبی با استفاده از تعلل سیلوا ضربه اش را زد که سیدحسین حسینی با پا و به زیبایی دروازه تیمش را نجات داد.

    دقیقه 80: امید حامدی‌فر با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی دروازه مس را تهدید کرد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

    دقیقه 87: روی ارسال جلالی، توپ از دستان لک خارج شد و سیلوا در ادامه دروازه مس را باز کرد، ولی داور به دلیل خطای سهرابیان به روی لک، این گل را مردود اعلام کرد.

    دقیقه 2+90: مس رفسنجان صاحب یک فرصت دیگر شد که باز هم حسینی ضربه محبی را با پا مهار کرد و در برگشت نیز شوت ترکمان به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

    دقیقه 3+90: شوت محبی را باز هم حسینی مهار کرد.

    date-time

    دست های بسته دقیقی و نمایش بی‌نقص رامین و امید؛

    سپاهان ۳-۰ شمس آذر:شادی دوباره مورایس و طلایی پوشان

    سپاهان موفق شد در نخستین دیدار خود در جام حذفی با نتیجه سه بر صفر از سد شمس آذر گذر کند.

    سپاهان ۳-۰ شمس آذر:شادی دوباره مورایس و طلایی پوشان

    به گزارش ورزش سه، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، امروز دوشنبه، چهاردهم اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های سپاهان و شمس‌آذر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر صفر طلایی پوشان همراه شد.

    شاگردان مورایس که برای فرار از بحران نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار حذفی داشتند بازی را هجومی آغاز کردند، اما تا اواسط نیمه نخست این شمس‌آذر بود که روی توپ‌هایی که از سپاهان می‌گرفت ضد حمله‌های خطرناکی می‌زد و موقعیت‌های بیشتری ایجاد می‌کرد. با این حال این سپاهان بود که روی معدود موقعیت‌های خود توسط رضا اسدی به گل رسید تا از مهمان سختکوش خود پیش بیفتد.

    پس از این گل، روند بازی سپاهان بهتر شد و توانست موقعیت‌های بیشتری روی دروازه شمس‌آذر خلق کند، اما نه موقعیت‌های سپاهان در ادامه با گل همراه بود و نه موقعیت‌های خطرناک شمس‌آذر که با واکنش‌های خوب میرزازاد ثمری برای شاگردان دقیقی نداشت.

    پس از آن هم در نیمه دوم سپاهانی‌ها به بازی خوب خود ادامه دادند و موفق شدند روی کارهای تیمی دو بار توسط رضا شکاری و رامین رضاییان گلزنی کنند.

    البته لازم به ذکر است که صادق البوصبیح هافبک شمس آذر هم در جریان این دیدار اخراج شد تا این تیم نیمه دوم را ده نفره به پایان برساند.مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

    تقویمدوشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۷:۳۰؛ سپاهان-شمس آذر
    ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان
    سوتتیم داوری: امیر ایار، حسن انتظاری، دانیال باشنده و فرهاد امینی/ ناظر: سعید علی‌نژادیان


    سپاهانترکیب تیم سپاهان:
    نیما میرزازاد | عباس حبیبی(‘۸۶-علی احمدی) | محمد دانشگر | رامین رضاییان | میلاد زکی‌پور | میلاد نورافکن | برایان دابو | کاوه رضایی(‘۵۳-رضا شکاری) | شهریار مغانلو(‘۸۶-سید احمد کمالی) | علی اصغر اعرابی(’80-فرشاد احمدزاده) | رضا اسدی(’80-عیسی عباس)
    سرمربی: ژوزه مورایس

    1997737

    ترکیب شمس آذر: 
    علیرضا جعفرپور | مهدی محمدی | امیر شعبانی | محمدرضا رضایی | حسین گودرزی | علی آزادمنش | پوریا سرآبادانی | صادق البوصبیح | امیرمحمد ناصحی|  فراز امامعلی(’73-محمد پاپی) | عیسی مرادی
    سرمربی: سعید دقیقی


    شرح گل

    سپاهان ۱-۰ شمس آذر (رضا اسدی-دقیقه ‘۲4): توپ ارسال شده به داخل محوطه جریمه، با ضربه سر بازیکنان دو تیم از محوطه خارج شد، اما رامین رضاییان از راه رسید و در قوس محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با برخورد به پای رضا اسدی وارد دروازه شمس آذر شد.

    سپاهان ۲- شمس آذر (امید نورافکن-دقیقه ۵۸):سپاهانی‌‌ها روی کرنرشان بسیار با برنامه عمل کردند؛ رامین رضاییان در نقطه کرنر متوجه شلوغی محوطه جریمه شد و بنا بر این نورافکن را که پشت محوطه ایستاده بود صاحب توپ کرد که نورافکن پس از کنترل توپ، با شلیکی دقیق دروازه شمس آذر را برای دومین بار در این بازی کرد.

    سپاهان ۳-۰ شمس آذر (رضا شکاری – دقیقه ۶۹):این بار نوبت شکاری رسید؛ کار تیمی بازیکنان سپاهان توپ را به اعرابی رساند و او نیز با پاسی در عرض شکاری را صاحب توپ کرد و ضربه فوق العاده او هیچ مقصدی جز دروازه شمس آذر نداشت.


    کارت زرد و قرمزکارت قرمز:صادق آلبوصبیح(’72)


    کارت زردکارت زرد
    شمس آذر: صادق آلبوصبیح (‘۲۳)

    سپاهانسپاهان: رامین رضائیان(’68)


    لحظات حساس

    دقیقه ۹: بازیکنان سپاهان اغلب با استفاده از توپ‌های بلند سعی در موقعیت‌سازی دارند که در ده دقیقه ابتدایی نتوانستند از طریق آسمان محوطه جریمه این تیم، موقعیت خطرناک خلق کنند.
    دقیقه ۱۲: ارسال نسایی از سمت راست در نقطه کور دروازه سپاهان به آزادمنش رسید اما ضربه سر او در چارچوب جایی نداشت.

    دقیقه ۱۷: ضربه از راه دور عیسی مرادی به تیرک عمودی دروازه سپاهان برخورد کرد.
    دقیقه ۲۰: این بار فراز امامعلی در محوطه جریمه سپاهان اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او توسط میرزازاد مهار شد.

    دقیقه ۴۰: عیسی مرادی که در موقعیت تک به تک با میرزازاد قرار گرفته بود، شلیک خوبی به سمت دروازه سپاهان کرد، اما سنگربان جوان سپاهانی‌ها در این دوئل بهتر عمل کرد.
    دقیقه ۴۸: ارسال رامین رضاییان در فاصله بسیار زیادی با محوطه به دابو رسید که ضربه ناگهانی او می‌توانست دروازه شمس آذر را تهدید کند که جعفرپور آن را مهار کرد.

    دقیقه ۵۰: ارسال حسین گودرزی پس از برخورد به بدن رامین رضاییان تغییر جهت داد و می‌توانست دروازه سپاهان را تهدید کند که این تیم به کرنر رفت که آن هم خطری برای سپاهانی‌ها نداشت.
    دقیقه ۵۲: روی شلوغی محوطه جریمه، فراز امامعلی در فاصله چند قدمی دروازه صاحب توپ شد و موفق به باز کردن دروازه سپاهان شد اما پرچم کمک داور بالا رفت تا اعلام آفساید کند.

    دقیقه ۶۲: شوت شهریار مغانلو از پشت محوطه جریمه شمس آذر با اختلاف نسبتاً زیاد به بیرون رفت.


    حواشی

    *داور بازی پس از اعتراض سعید دقیقی او را با کارت زرد جریمه کرد.
    *صادق البوصبیح با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و پس از اخراجش هم از زمین بازی بیرون نمی‌رفت.


    بهترین بازیکن زمین: رامین رضاییان به مانند دیگر بازی‌هایش برای سپاهان اثرگذار بود و جدای از ۲ پاس گلی که ثبت کرد، عملکرد بسیار قابل قبولی در این بازی داشت بهترین ستاره زمین در جدال این دو تیم بود.

    ستاره‌های جدید گل کاشتند؛

    پرسپولیس 3 – نفت و گاز 0: رجزخوانی برای دربی!

    برتری مقابل نفت و گاز گچساران قابل پیشبینی بود اما نمایش آمادگی خریدهای جدید پرسپولیس، پیامی مهم را برای رقبا مخابره کرد.

    پرسپولیس 3 - نفت و گاز 0: رجزخوانی برای دربی!

    به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس ساعتی بعد از شکست و حذف استقلال، موفق شد به راحتی نفت و گاز گچساران را شکست دهد و برخلاف دیگر فینالیست فصل گذشته، به جمع 16 تیم برتر جام حذفی صعود کند.

    در این بازی پرسپولیس پنج تغییر نسبت به دیدار قبلی داشت و اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن و محمد خدا بنده لو، به عنوان سه بازیکن جدید، اولین حضور خود را در ترکیب اصلی ثبت کردند.

    بازی برای سرخپوشان با نمایش هجومی همراه بود و شاگردان اوسمار حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادند و سرانجام با ضربه مهدی ترابی به گل رسیدند. البته پرسپولیس در ابتدای بازی هم یک گل زد که آفساید اعلام شد.

    در نیمه دوم پرسپولیس هجومی‌تر شد و در همان ابتدا ضربه اتفاقی دانیال که احتمالا قصد ارسال توپ را داشت، در درون دروازه قرار گرفت تا اختلاف دو برابر شود. سپس روی تیزهوشی اوستون اورونوف، عیسی گل سوم را به ثمر رساند.

    پیروزی پرسپولیس مقابل حریف دسته دومی، با نمایش درخشان اوستون اورونوف همراه بود که به خوبی در سمت چپ خط حمله پرسپولیس ظاهر شد و عملکرد درخشانی را از خود نشان داد.

    تقویم مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی – ورزشگاه آزادی

    پرسپولیس ترکیب پرسپولیس:
    علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان (87- مسعود ریگی)، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر  (68- وحدت حنانوف)، سینا اسد‌بیگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورونوف، مهدی ترابی (68- سعید صادقی)، وحید امیری (77- امید عالیشاه)، عیسی آل‌کثیر (77- ابوالفضل باقری)
    سرمربی: اوسمار

    1997812

    ترکیب نفت و گاز:
    وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی (71-علی نبی زاده)، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری کیا
    سرمربی: پیروز قربانی


     شرح گل:

    پرسپولیس 1 – نفت و گاز گچساران 0 (دقیقه 38 – مهدی ترابی): مهدی ترابی بعد از حرکت در عرض، توپ را روی دروازه فرستاد و در حالی که وحید امیری موفق به زدن ضربه سر نشد، توپ به صورت مستقیم در گوشه دروازه قرار گرفت و تبدیل به گل شد.

    پرسپولیس 2 – نفت و گاز گچساران 0 (دقیقه 47- دانیال اسماعیلی فر): پاس مهدی ترابی در عمق به دانیال رسید و در حالی که او قصد داشت توپ را برای مهاجمان پرسپولیس ارسال کند، سانترش به یکباره در درون دروازه قرار گرفت.

    پرپسولیس 3 – نفت و گاز 0 (دقیقه 55- عیسی آل کثیر): اوستون اورونوف در سمت چپ توپربایی کرد و توپ را برای دانیال فرستاد که ضربه اسماعیلی‌فر به بازیکن حریف خورد و در ادامه عیسی توپ را تبدیل به گل کرد.


    کارت زرداخطار:

    نفت و گاز گچساران: ساسان جعفری کیا 74 – امیرمحمد منصف 76- مجید تاجیک 83


    کرنومتر دقایق حساس:

    دقیقه 5: پاس در عمق روی اشتباه حسین کنعانی، محمد عسگری را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

    دقیقه 31: ارسال زیبای سینا اسدبیگی از روی ضربه ایستگاهی با هد عیسی آل‌کثیر همراه شد و توپ در درون دروازه قرار گرفت، اما داور این گل را با پرچم کمک داور مردود کرد.

    دقیقه 44: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با پاس به عیسی آل‌کثیر رسید، اما ضربه او با واکنش گلر حریف همراه شد و توپ در درون دروازه قرار نگرفت.

    دقیقه 52: اوستون اورونوف در مقابل محوطه جریمه دو بازیکن گچساران را دریبل زد و در حالی که می رفت یک گل زیبا بزند، ضربه آرامش در آغوش دروازه بان قرار گرفت.

    دقیقه 61: روی یک ضد حمله سریع اورونوف توپ را به سینا اسدبیگی داد که این توپ با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

    دقیقه 75: شوت سرکش وحید امیری با واکنش گلر به کرنر رفت.


    🔴 حواشی:
    بولت پرسپولیسبازیکنان پرسپولیس در حالی وارد استادیوم شدند که روی سر علی نعمتی همچنان بانداژ قرار دارد.
    بولت پرسپولیستیم پرسپولیس زودتر از نفت و گاز وارد استادیوم شد.
    بولت پرسپولیساستقبال کمی از این بازی شده و حدود پانصد نفر در لحظه گرم کردن دو تیم در استادیوم حاضر هستند.
    بولت پرسپولیستماشاگران زمانی که از شکست استقلال مطلع شدند، خوشحالی کردند.
    بولت پرسپولیسهواداران پرسپولیس شعارهایی را در مورد جواد نکونام و فرهاد مجیدی سر دادند.
    بولت پرسپولیسرضا درویش و حسین بادامکی هم اکنون وارد استادیوم شدند.
    بولت پرسپولیسخدابنده‌لو، اورونوف و عبدالکریم برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته‌اند.
    بولت پرسپولیسسرمای هوا باعث شده عبدالکریم پیراهن آستین بلند بر تن کند.
    بولت پرسپولیسدر صحنه برخورد توپ به دست بیرانوند، بازیکنان نفت و گاز معتقد بودند که این برخورد بیرون محوطه بوده و خطا انجام شده است.
    بولت پرسپولیسعیسی آل‌کثیر اعتقاد دارد که گل او آفساید نیست.


    🥇 بهترین بازیکن: اوستون اورونوف
    ستاره ازبکستانی پرسپولیس عملکردی بسیار خوب را از خود ارائه کرد و موفق شد با دریبل سریع و عملکردی درخشان، بهترین بازیکن زمین شود. او روی گل سوم هم تاثیر گذاشت

    انتهای پیام»

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    نوشته های مشابه

    خطراتی که رانندگان را در تابستان تهدید می کند
    تیر 11, 1403

    خطراتی که رانندگان را در تابستان تهدید می کند

    94 موتورسوار در تابستان سال گذشته فوت شده اند.

    مسعود پزشكيان و سعيد جليلى به دور دوم انتخابات راه يافتند
    تیر 9, 1403

    مسعود پزشكيان و سعيد جليلى به دور دوم انتخابات راه يافتند

    نتایج رسمی نهايی انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور اعلام شد.

    تسهیل تردد در معابر اطراف شعب در رفت و آمد اخذ رای در پایتخت
    تیر 8, 1403

    تسهیل تردد در معابر اطراف شعب در رفت و آمد اخذ رای در پایتخت

    پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص روانسازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور در اطراف مراکز اخذ رای تمهیدات ویژه دارد که با همراهی شهروندان طبیعتاً این امر تسهیل می گردد.

    اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور ساعت شروع اخذ رای اعلام نمود
    تیر 7, 1403

    اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور ساعت شروع اخذ رای اعلام نمود

    به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارائه کارت ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی، الزامی است.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا
    آخرین اخبار