صحبت مستقیم گاریدو برای جدایی هافبک پرسپولیس

خوان کارلوس گاریدو شخصا برای جدایی سینا اسدبیگی با این هافبک صحبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری الگونیوز، یکی از موضوعات مهم لیست پرسپولیس در روزهای اخیر مربوط به جدایی سینا اسدبیگی بوده است. بعد از جذب سعید مهری برای پست هافبک مرکزی و اضافه شدن میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی، دیگر جایی برای سینا اسدبیگی در تفکرات گاریدو باقی نماند.

البته اسدبیگی ابتدا برای جدایی در این مقطع فصل که اکثر اسکواد تیم‌ها تکمیل است مقاومت کرد اما با کنار گذاشته شدن از تمرینات و بازی‌های دوستانه، چاره‌ای جز پذیرفتن جدایی ندارد.

با این حال هنوز توافق اسدبیگی با باشگاه برای جدایی صورت نگرفته اما در نهایت دو طرف چاره‌ای جز توافق و جدایی از یکدیگر نخواهند داشت.

نکته جالب اینکه گاریدو با وجود استفاده از اسدبیگی در ترکیب ثابت دو بازی اخیر او را کنار گذاشت و برای متقاعد کردن سینا شخصا با این هافبک صحبت کرده است.

گاریدو در مصاحبه خود راجع‌به سینا اسدبیگی می‌گوید: “متاسفانه سینا از جمع ما خارج شد چرا که در این بخش رقابت بسیار بالایی داشتیم. من برای سینا احترام قائلم. او یک بازیکن خوب، حرفه‌ای و یک انسان خوب است اما من با او صحبت کردم و گفتم که شانس زیادی برای بازی نخواهی داشت و شاید برایت بهتر باشد که در تیم دیگری باشی تا بازی کنی. اما بهترین آرزوها را برایش دارم چرا که نشان داد یک شخصیت حرفه‌ای دارد‌.”

 

انتهای پیام/