صدا و سیما از عوامل سریال نیکان تقدیر کرد

مراسم تجلیل از دست اندرکاران مجموعه تلویزیونی نیکان برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛  رئیس سازمان صداوسیما در آیین تجلیل از عوامل مجموعه تلویزیونی «نیکان»، با حضور محسن برمهانی معاون سیما و مهدی نقویان رییس مرکز سیمافیلم، از امیدآفرینی و ارائه راه‌حل برای معضلات به‌نمایش‌درآمده در این سریال، به‌عنوان نقاط‌قوت نیکان نام برد و با اشاره به داستان واقعی شجاعت خادم حرم حضرت شاهچراغ، از نویسندگان و طراحان دعوت کرد تا برای ماندگارکردن این اقدام قهرمانانه، دراین‌خصوص دست به تولید طرح و فیلمنامه بزنند.

پیمان جبلی در مراسم قدردانی از عوامل سریال «نیکان» که پخش آن از شبکه سوم سیما در 30 قسمت از چندی پیش آغاز و  اخیراً به اتمام رسید، با بیان اینکه از سازندگان این سریال قدردانی می‌کند، اظهار کرد: همچنین باید بابت چندموضوع تبریک بگویم؛ اولین تقدیر و تبریکم به این تیمِ منسجم این است که این کار را در دوران جابه‌جایی مدیریت‌ها در سازمان صداوسیما تولید و به سرانجام رساندند.

عزم بالا و پایبندی گروه به اتمام سریال

وی افزود: در این تغییر و تحول‌ها و جابه‌جایی مسئولیت‌ها، گاهی اوقات برخی کارها به علت آنکه تأخیر بسیاری می‌خورند ناتمام رها می‌شوند، اما نیکان توانست این کار را تا پایان ادامه دهد و به همین خاطر باید از تیم سازنده تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه تبریک دوم به این خاطر است که نیکان در دوره‌ای که مخاطب به شدت مشکل‌پسند شده و توقعاتش بالا رفته‌ روی آنتن رفت گفت: از سوی دیگر به واسطه شرایط اجتماعی و اقتصادی موجود، مخاطب به این سمت‌وسو تمایل پیدا می‌کند که نقاط امید و شادی‌آور ببیند.

امیدآفرینی در بطن ماجرایی تلخ

وی ادامه داد: داستان این سریال تلخ است، اما امیدواری و نشاط نسبت به روزهای روشن و رهایی در طول داستان به چشم می‌خورد و این مهم تنها به آخر سریال موکول نشده و در طول سریال می‌شد این امید را مشاهده کرد. تبریک سوم به این خاطر است که یک کار ترکیبی انجام شد و نسل پیش‌کسوت و باتجربه در کنار نسل جدید قرار گرفتند.

وی افزود: بازیگر جوان نقش نیکان در پذیرش این نقش شجاعت و جسارت به خرج داد و بازی روان و باورپذیری به نمایش گذاشت و به همین خاطر به دل نشست. بازی‌ها عمدتاً خوب و قوی بودند .

وی همچنین به برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت پخش تولیدات روی آنتن اشاره و در خاتمه خطاب به هنرمندان عنوان کرد: صداوسیما را خانه خودتان بدانید؛ در خدمت هنر شما از نویسندگی تا بازیگری و… هستیم. نیازمند به تصویر کشیدن قهرمانان و به رخ کشیدن تاریخ پرشکوه کشور و داستان‌های قهرمانانه ایم.

انتهای پیام/