عامل اصلی تصادفات در پایتخت مشخص شد

50 درصد از تصادفات به عدم توجه به جلو بازمی گردد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار الگونیوز اعلام کرد:
برخی رانندگان در حین رانندگی حتی اقدام به گذاشتن پُست در اینستاگرام می کنند !!!
سرهنگ احسان مومنی از آمار ۵۰ درصدی علل وقوع تصادفات در شهر تهران خبر داد و گفت : بیشترین علل وقوع تصادفات در شهر تهران به عدم توجه به جلو و استفاده از تلفن همراه بازمی گردد.
سرهنگ احسان مومنی در خصوص آسیب های استفاده از تلفن همراه حین رانندگی توضیح داد و گفت : در شهر تهران ۵۰ درصد از تصادفات رانندگی به عدم توجه به جلو از سوی رانندگان باز می گردد .
وی افزود : عمده ترین تخلفی را که رانندگان انجام می دهند و حواس آنان را از رانندگی پرت می کند ، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی می باشد .
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: خیلی وقت ها می بینیم که برخی رانندگان در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت می کنند و حتی در حال ارسال پیامک وخاندن آن نیز هستند و حتی در برخی مواقع پست های خود را بررسی می کنند و حتی اقدام به فیلمبرداری نیز می نمایند .
سرهنگ مومنی افزود: تمام این کارها باعث حواس پرتی رانندگان می شود که در پی آن تصادفات را در پی دارد .
وی گفت : در شهر تهران استفاده از تلفن همراه بیشتر به چشم می خورد ولی در شهرهای کوچک عدم استفاده از کلاه ایمنی بیشتر به چشم می خورد.

انتهای پیام/