عمليات رسانه اى براى پوشش تردد زائران خارجى اربعين

معاون و مديران سيما با حضور در مرز ميرجاوه از محل ورود زائران خارجى اربعين به كشورمان بازديد كردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛  معاون سيما در جريان بازديد از مرز ميرجاوه استان سیستان و بلوچستان و محل تردد زائران خارجی اربعین گفت: بنابر آمار مسئولان محلى و خادمان حسينى اين نقطه، در سال هاى گذشته تا ۱۰۰ هزار زائر از كشور پاكستان از مرز ميرجاوه وارد كشورمان شده و با عبور از كشورمان راهى عتبات عاليات شدند.

برمهانی افزود: برای پوشش رسانه ای اين حركت زائران كه با مشقت بسيار و طى مسافت چند هزار كيلومترى به خاک كشورمان مى رسند و صحنه هاى بى بديلى از عرض ارادتشان به حضرت اباعبدالله الحسين (ع) خلق مى شود، طراحى رسانه اى ويژه اى خواهيم داشت.

وى با اشاره به تدارک مركز توليد و فنى سيما براى برپايى پايگاه هاى پخش در مرزهاى ميرجاوه و ريمدان خاطرنشان كرد: تلاش داريم با هم افزايى صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان زمينه انعكاس و بازنمايى هرچه مطلوب تر اين حركت تمدن ساز زائران خارجى اربعین حسینی را فراهم كنيم.

معاون سیما در ادامه برنامه هاى سفر خود در جلسه ستاد اربعين استان حاضر شد و گفت: متاسفانه تاکنون ظرفيت این استان در ميزبانى از زائران اربعین حسینی به شایستگی در ابعاد ملی رسانه بازنمايى نشده بود و در اين سفر تلاش داريم با همكارى صداوسيماى استان اين مهم جبران شود.

انتهای پیام/