فروش سه میلیاردی دو نمایش در تئاتر شهر

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۶ آبان سال ۱۴۰۲ مشخص شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز، نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که از روز ۱۷ مهرماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود با مجموع ۳۵ اجرا و میزبانی از ۱۵ هزار و ۱۱۴ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و فروش ۲ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۰ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

نمایش «آواز عاشقانه دختر دیوانه» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که اجرای خود را از ۷ آبان ماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومان آغاز کرد، روز جمعه ۲۶ آبان ماه، با مجموع ۱۸ اجرا و جلب ۷ هزار و ۸۳۲ تماشاگر، توانست به فروش معادل ۱ میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان دست پیدا کند و با سالن اصلی خداحافظی کند.

نمایش «این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی که اجرای خود را از ۹ آبان ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۶ اجرا و جلب ۲ هزار و ۶۵ تماشاگر، توانسته به فروش معادل ۳۱۷ میلیون و ۵۹۲ هزارتومانی دست پیدا کند.

نمایش «یادگار» به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا که اجرای خود را از ۱۶ آبان ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۰ اجرا و جلب ۳۷۶ تماشاگر، توانسته به فروش معادل ۱۷ میلیون و ۷۲۴ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «تله وزیون» به کارگردانی الهه پورجمشید نیز که اجرای خود را از روز ۲۱ مهرماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با ۳۰ اجرا توانست ۲ هزار و ۱۳۳ تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و به فروشی معادل ۱۸۷ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «نفرین رزالین» به کارگردانی مسعود طیبی نیز که اجرای خود را از روز ۱۶ آبان ماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با ۱۰ اجرا توانست ۸۹۴ تماشاگر را به سالن جلب کند و با فروش معادل ۸۶ میلیون و ۹۰۴ هزار تومان به اجرای خود پایان دهد.

انتهای پیام/