فسیل رکورد «اخراجی ها۲» را جا به جا کرد

«فسیل» با عبور از «اخراجی ها ۲» پر تماشاگرترین فیلم کمدی بعد از انقلاب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ فیلم سینمایی «فسیل» ساخته کریم امینی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان توانست رکود مخاطبان فیلم «اخراجی‌ها ۲» را جا به‌ جا و عنوان چهارمین فیلم پرمخاطب تاریخ سینمای ایران، و اولین فیلم کمدی پرمخاطب تاریخ سینمای ایران را از آن خودش کند.
.
به گزارش فیلم‌ نیوز، فیلم سینمایی «فسیل» که به مدت دو هفته اکرانش به خاطر همزمانی با دهه اول محرم متوقف شده بود، از پنجشنبه هفته گذشته نمایش خود را در سینماها از سر گرفت. این فیلم توانست طی هفته‌ای که سپری شد با جذب ۱۳۸ هزار و ۸۵۷ مخاطب ، تعداد مخاطبان خود را در مجموع به رقم ۵ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۵۴ مخاطب برساند. با جذب این تعداد مخاطب «فسیل» توانست بعد از گذشت ۱۴ سال رکورد مخاطبان فیلم «اخراجی‌ها ۲» ساخته مسعود ده نمکی را جا به جا کند و در رتبه چهارم جدول پرمخاطب ‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران تکیه بزند.
فیلم ده نمکی نوروز ۱۳۸۸ روی پرده سینماها رفت این فیلم توانست ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش کند. در آن سال ۵ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۲۹۷ مخاطب به تماشای «اخراجی ها ۲» نشستند.
فیلم «فسیل» طی هفته پیش رو با ادامه همین روند فروش خود می‌تواند به لحاظ جذب مخاطب فیلم‌های «بگذار زندگی کنم» ساخته شاپور قریب و «کانی مانگا» ساخته سیف الله داد را هم پشت سر بگذارد و پشت سر فیلم «عقاب‌ها» ساخته زنده یاد ساموئل خاچیکیان در رده دوم قرار بگیرد.

این فیلم با بازی بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، رضا نیکخواه و بابک کریمی در حال حاضر ۲۳۱ میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومان فروش داشته است.

انتهای پیام/