فصل تازه سریال پرطرفدار آمریکایی ساخته می‌شود

ساخت فصل سوم «خرس» اعلام شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر الگونیوز؛ شبکه اف ایکس پس از چندین ماه انتظار بلاخره تایید کرد فصل سوم سریال محبوب «خرس-The Bear» ساخته خواهد شد و احتمالا در سال 2024 فیلمبرداری و پخش خواهد شد.

فصل دوم این سریال ستایش جهانی را به دنبال داشت و بسیاری آن را یکی از بهترین سریالهای در حال پخش می‌دانند. این سریال همچنین رکورد میزان تماشا را در سرویس استریم «هولو» زد.

«خرس» که خالق آن کریستوفر استورر است، روایت یک آشپز آموزش دیده به نام کارمن (جرمی آلن وایت) است که پس از خودکشی ناگهانی برادرش مایکل (جان برنتال) باید مغازه ساندویچ فروشی او در شیکاگو را که تا خرخره در قرض و بدهی است اداره کند و آن را به یک رستوران مناسب تبدیل کند.

این سریال با لحن و ریتم بسیار سریعش فضای پرفشار آشپزخانه یک رستوران را با دقت بالا بازسازی کرده است و به یکی از محبوبترین سریالهای این روزهای تلویزیون بدل شده. فصل دوم این سریال با حضور بازیگران مهمان پرتعدادی از جمله جان مالینی، جیلیان جیکوبز، ویل پورتر، باب اودنکرک، سارا پالسون و جیمی لی کرتیس حتی از فصل اول هم فراتر رفت و به محبوبترین سریال سال گذشته تلویزیون بدل شد. این سریال در جوایز امی امسال 13 نامزدی از جمله 5 نامزدی در بخش بازیگری و همچنین نامزدی در بخش تدوین، کارگردانی، طراحی صحنه، طراحی صدا و بهترین سریال کمدی دریافت کرده است. مراسمی که فعلا به دلیل اعتصاب انجمن بازیگران به ماه ژانویه موکول شده است.

انتهای پیام/