فیلیمو محبوب‌ترین پلتفرم

«زخم کاری۲» پربازدیدترین سریال، «قورباغه» سریال محبوب شناخته شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ آژانس تحقیقات بازار NexLooks با انتشار گزارشی به بررسی و تحلیل عادات رسانه‌ای مردم در دی ماه ۱۴۰۲ پرداخت و در بخش بازیگران اصلی «فیلیمو» با اختلاف هم در سهم بازار هم محبوبیت برند در رتبه اول قرار دارد.
به طور کلی ضریب نفوذ شبکه نمایش خانگی در ایران در شهریور 1402 برابر با 13.6 درصد بوده است. البته این موضوع به این معنا نیست که فقط 13.6 درصد از مخاطبان محتوای شبکه‌های خانگی را تماشا می‌کنند. بلکه این افراد گروهی هستند که از طریق اشتراک این برنامه را از پلتفرم شبکه‌های خانگی تماشا می‌کنند. بزرگترین گروه مخاطبان SVOD رده سنی 30 – 45 سال هستند. گروه‌های بزرگ مخاطبان مستقیم پلتفرم‌های نمایش خانگی بر پایه حق اشتراک به چند گروه قابل تفکیک دسته بندی می‌شوند. همچنین نسل آلفا به خصوص بچه‌های کمتر از 8 سال نیز تارگت بسیار بزرگی در میان مخاطبان محصوب می‌شوند. عمدتا برنامه‌های مخصوص کودک را دنبال می‌کنند. اما این پلتفرم‌ها در میان نسل Z محبوبیت کمتری دارند.
براساس مطالعات صورت گرفته بالاترین میزان‌ آگاهی از برند در میان بازیگران این عرصه به برند فیلیمو با نرخ 85.6 درصد تعلق دارد. نماوا با 45.9 درصد در رتبه دوم و فیلمنت با 40.6 درصد در رده سوم قرار دارد. سایر برندها نیز با 7.8 درصد در رتبه آخر هستند.
سریال زخم کاری ۲و پوست شیر؛ به عنوان پربیننده ترین محتوای شبکه نمایش خانگی شناخته می شوند (با ضریب نفوذ بیشتر از 50 درصد)
همچنان بعد از گذشت سال ها، محبوب ترین محتوای شبکه نمایش خانگی از منظر نسل Z، سریال قورباغه می باشد
موفق ترین محتوای شبکه نمایش خانگی از منظر تنوع مخاطبان، برنامه صداتو

انتهای پیام/