لیموچی، کلید پرسپولیسی شدن فرشاد!

مهدی لیموچی و فرشاد احمد زاده هر دو گزینه پرسپولیس بودند اما با هایجک سپاهان از پرسپولیس، احتمال سپاهانی شدن لیموچی افزایش یافته است.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز، باشگاه سپاهان توانست در رقابت با پرسپولیس برای جذب مهدی لیموچی، جلو بیفتد و مذاکرات مثبتی با باشگاه آلومینیوم اراک انجام بدهد تا بتواند این ستاره ملی‌پوش را به خدمت بگیرد و با خود بازیکن هم دقایقی قبل به توافق نهایی رسیده است.

مهدی لیموچی که دوران موفقی در پیکان و آلومینیوم زیر نظر سید مجتبی حسینی گذرانده و در فصل اخیر جمعا 6 گل به ثمر رسانده، 8 پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشت ولی پیشنهاد پرسپولیس و سپاهان و وجود بند فسخ در قراردادش کاری کرد تا سعی در پیشرفت بیشتر و جدایی به مقصد یک تیم بزرگ بگیرد.

باشگاه پرسپولیس هفته گذشته به توافق خوبی با آلومینیوم اراک رسیده و حتی تا شب گذشته نیز نزدیک به جذب مهدی لیموچی بود، اما نتوانست به نتیجه نهایی و مطلوب دست پیدا کند تا این ستاره ملی‌پوش به سمت سپاهان برود.

حالا با این وجود می توان لیموچی را سپاهانی و فرشاد احمد زاده را پرسپولیسی دانست چرا که هردو در پست وینگر راست بازی کرده و از پتانسیل خوبی بر خوردارند و با توچه به جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس هردو می توانند گزینه خوبی برای سرخپوشان باشند.

 

انتهای پیام/