ماجرای تصادف شدید امروز در بزرگراه یاسینی چیست؟

امروز برخورد شدید تیبا با کامیونت در بزرگراه یاسینی رخ داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:
تغییر مسیر ناگهانی باعث این تصادف شد.
سرهنگ علی اصغر شریفی از برخورد شدید صبح امروز سواری تیبا با کامیونت خاور در بزرگراه یاسینی خبر داد و از مجروح شدن ۴ نفر در این حادثه گفت:
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: در ساعت ۰۵:۲۸ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی بعد از بابایی، یکدستگاه سواری تیبا در حالی که قصد ورود به بابایی جنوب را داشته به علت تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه کامیونت خاور برخورد می نماید.
وی افزود: در این حادثه  ۴ نفر از سرنشینان تیبا مجروح میگردند که با حضور به موقع تیم های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.
سرهنگ شریفی گفت : تیم های پلیس بزرگراه نیز در محل حاضر بودند و پس از بررسی ها مشخص گردید که تغییر مسیر ناگهانی سواری تیبا باعث این حادثه شده است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست قبل از تصمیم برای تغییر مسیر در رحین رانندگی حتما از ۱۰۰ متر عقب تر اقدام به زدن راهنما نمایند و قصد خود را به این طریق به الاع دیگر رانندگان برسانند و حتما قبل از آن نیز در لاینی که می خواهد از آن اقدام به تغییر مسیر نمایند قرار بگیرند و هرگز به یکباره هر چند راهنما نیز زده باشند به انحراف مسیر انجام ندهد تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/