برخورد سنگین در بزرگراه آزادگان

ماجرای تصادف شدید در آزادگان

در ساعت 11:50 ، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان رمپ ورودی به فتح غرب ، یکدستگاه تریلی که راننده بی احتیاط آن کمپرس این وسیله را باز گذاشته و با همان حالت در حال تردد بوده ناگهان با تابلوی راهنمای مسیر برخورد می نماید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار الگونیوز اعلام کرد:
این تصادف مصدومی در پی نداشت.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: در ساعت 11:50 ، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان رمپ ورودی به فتح غرب ، یکدستگاه تریلی که راننده بی احتیاط آن کمپرس این وسیله را باز گذاشته و با همان حالت در حال تردد بوده ناگهان با تابلوی راهنمای مسیر برخورد می نماید .

وی گفت: پس از این برخورد تابلوی فوق که ابعاد بسیار بزرگی هم داشته بر روی این خودرو سقوط می نماید که خسارات زیادی هم به بار می آید .

سرهنگ شریفی افزود: خوشبختانه این تصادف مجروحی در پی نداشته است، و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ بهمراه تیم های آتش نشانی و امدادی در محل حضور یافتند و مشغول روان سای ترافیک و جمع اوری تکه های تابلو در این نسیر شدند.
وی از رانندگان خواست به هنگام رسیدن به نزدیکی اینگونه حوادث توقف نکرده و به مسیر خود ادامه دهند تا تیم‌های امدادی و پلیس بتوانند به موقع ماموریت خود را جهت روانسازی ترافیک و جابجایی تابلو انجام دهند.

انتهای پیام/