مایکل کین: یک فیلم دیگر بازی می کنم و تمام

به نظر می‌آید دیگر چندان به حرف پیرمردهای هالیوود در مورد بازنشسته شدن نمی‌توان اعتماد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ در حالی که مایکل کین بازیگر بریتانیایی پیشتر به روزنامه تلگراف انگلیسی گفته بود که احتمالا بعد از فیلم «فراری بزرگ» بازنشسته می‌شود و گفته بود:«من حالا 90 سالم هست، و حتی درست نمی‌توانم راه بروم.» در کمتر از یک هفته، نظرش را عوض کرد و در گفتگو جدیدی با نشریه گاردین گفته که یک فیلم دیگر در ماه ژانویه بازی خواهد کرد. کین به گاردین گفته:«بله، من قرار است در این فیلم نقش چارلز داروین، و دیگر همین! بعد از این فیلمی بازی نخواهم کرد.»

هنوز مشخص نیست که نام این فیلم چیست و آیا مایکل کین نقش اصلی آن خواهد بود یا نه. کین که در سالهای اخیر با آثار «کریستوفر نولان» دوباره به سطح اول سینمای دنیا بازگشته دوبار با دو فیلم «هانا و خواهرانش» ساخته وودی آلن، و «قوانین خانه سایدر» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شده. او با آثار کلاسیکی مثل «شغل ایتالیایی»، «بازرس»، «کارتر را بگیرید»، «مردی که می‌خواست شاه باشد» و «آمریکایی ساکت» یکی از اسطوره‌های بازیگری دنیاست.

«فراری بزرگ» آخرین فیلم مایکل کین، روایت یک سرباز جنگ جهانی دوم است که دهه‌ها بعد از خانه سالمندان فرار می‌کنند تا به مراسم یادبود روز فرود نیروهای متفقین در ساحل فرانسه معروف به D-Day شرکت کند.

انتهای پیام/