مدافع سابق استقلال: کنترل تیم ملی ایران کار راحتی نیست!

سابق استقلال به هموطنانش هشدار داد که باید در دیدار فردا مراقب ستاره‌های تیم ملی ایران باشند.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،نیکولای بودوروف، مدافع سابق بلغارستان که تجربه حضور کوتاه مدتی در استقلال را دارد، از هموطنانش خواست تا در دیدار فردا برابر ایران نهایت دقت را به خرج بدهند. بودوروف هشدار داد که کیفیت بازی ایران در سال‌های اخیر به وضوح بهبود یافته است.

 

او گفت: من واقعاً از سطح کیفیت فوتبال و بازیکنان آنها شگفت زده شدم. آنها از نظر جمعیتی، کشور بسیار بزرگی هستند و از نظر منطقی بازیکنان خوبی هم دارند، اما صادقانه بگویم انتظار چنین چیزی را نداشتم.

 

مدافع سابق استقلال گفت: آنها کاملا فشرده بازی می‌کنند، بازیکنان تکنیکی دارند. آنها فوتبالیست‌هایی دارند که در کشورهای اروپایی بسیار خوبی بازی می‌کنند. فکر می‌کنم بازی سختی برای بلغارستان خواهد بود.

 

 

او هشدار داد که تیم ملی بلغارستان باید برای حریفی که دوست دارد پیروز شود، آماده باشد. بودوروف گفت: زمانی که من آنجا بودم، فوتبال مستقیم و سریعی را تمرین می‌کردند. آنها زیاد روی پاس‌ها شرط بندی نمی‌کنند، مستقیم و رو به جلو بازی می‌کنند. بازیکنان ایرانی از نظر بدنی در شرایط ایده آلی هستند. سطح آنها خوب است.

 

لازم به ذکر است که بلغارستان پنج بازی متوالی بدون برد را پشت سر می‌گذارد و آنها همچنان منتظر اولین موفقیت خود در سال تقویمی هستند. این تیم آخرین بار در نوامبر قبرس را شکست داده است.

انتهای پیام/