مراک رافلو از اعتصاب کنندگان هالیوود حمایت کرد

مارک رافلو از اعتصابات هالیوود حمایت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز، مارک رافلو بازیگران و نویسندگان را تشویق کرد که با هم کار کنند و با ساختن فیلم‌ها و سریال‌های مستقل دست آنچه «گربه‌های چاق» هالیوود خوانده را از این صنعت کوتاه کنند. بعد از آغاز اعتصاب سرتاسری بازیگران هالیوود بازیگران زیادی مثل جورج کلونی، سوزان ساراندون، جیسون سوداکیس و بسیاری دیگر اعلام حمایت خود را از این اعتصاب اعلام کردند و رافلو هم در توییتی اعلام حمایت خود را از این جنبش اعلام کرد.

رافلو در توئیت خود خبری از سایت ددلاین را به اشتراک گذاشت که در آن خبر آمده صنف بازیگران (SAG AFTRA) اعلام کرده که به تهیه‌کنندگان کاملا مستقل از سیستم استودیوی اجازه خواهد داد در حین اعتصاب با صنف توافق کنند و آثار خود را تولید کنند، رافلو در توئیت خود نوشت:«چطور است همه به سراغ آثار مستقل برویم؟ اینکه تولید کنندگان محتوا فیلم و سریال در کنار استودیوها و شبکه‌های استریم بسازند و رقابت واقعی ایجاد کنند. اینطوری ما همان کاری را می‌کنیم که همیشه می‌کردیم: ساخت محتوای خوب و آنها هم می‌توانند این محتوا را بخرند، ما اینطوری خودمان آثارمان را می‌سازیم و از فروششان سهم برمی‌داریم. آنها امپراتوری از میلیاردها ساخته‌اند و باور کرده‌اند که ما ارزشی نداریم. در حالی که در کمپ‌های تابستانی میلیاردها اقامت دارند و مثل گربه‌های چاق می‌خندند، ما دنیایی جدید برای کارگران برنامه ریزی می‌کنیم. یکی از راههای قوی‌کردن سمت خودمان این است که خیلی سریع حامی و دوست پروژه‌های مستقل شویم. اجازه بدهیم اصناف برای آنها استثنا ایجاد کنند، استودیوها حالا رقیبی ندارند و این روش این وضعیت را عوض می‌کند.»

رافلو ادامه داد:«در آن پروژه‌ها در سود شریک شویم، اگر پروژه موفق شد، همه سود می‌کنند. این وضعیت به فیلمسازان و عوامل دیگر همکارمان هم کمک می‌کند که کار کنند. این بخشی از اتحاد ماست. ما باید از یکدیگر مراقبت کنیم.»

جورج کلونی‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اعتصاب «نقطه عطفی در صنعت ماست. تعداد زیادی از بازیگران و نویسندگان امکان زندگی کردن را از دست داده‌اند. برای اینکه صنعت ما زنده بماند این باید تغییر کند.».

اعتصاب مشترک انجمن بازیگران و نویسندگان آمریکا از چند روز پیش آغاز شده و نشریه فوربز پیش‌بینی کرده که چنانچه این اعتصاب به دو سه ماه بکشد، ممکن از بیش از 3 میلیارد دلار ضرر مالی برای اقتصاد آمریکا ایجاد کند.

انتهای پیام/