مربی استقلال شاکی شد!

کیانوش رحمتی، مربی استقلال: بیننده‌های معمولی هم متوجه شدند توپ گل‌گهر گل شد/حرف باقری درست نیست، او اخراج می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟

به گزارش الگونیوز کیانوش رحمتی، مربی استقلال می گوید؛
درست است نتوانستیم طبق خواسته‌مان بازیکن بگیریم ولی بازیکنانی در اختیار داریم که همه وجود خود را برای تیم گذاشته اند و دیدید که در ۵ هفته اول چطور برای استقلال بازی کردند. می دانیم که مشکلات زیاد است و در آینده بیشتر هم خواهد شد و از باشگاه توقع داریم برای رفع مشکلات کوشش بیشتری کند.
اگر تیم استقلال می خواهد در کورس قهرمانی باشد باید امکاناتی در حد رقبا داشته باشیم. ما نیمه اول مقابل مس باید دو بر صفر به رختکن می رفتیم. باقری باید در همین نیمه اخراج می شد. اگر او از زمین بیرون می رفت، چه اتفاقی می افتاد؟

داوری در این بازی دو صحنه مشکوک داشت.در آخر بازی هم متاسفانه عدنان به صورت ناجوانمردانه ضربه‌ای به صورت پیمان بابایی زد که باید کارت قرمز می گرفت. از ابتدای فصل درباره داوری حرف نزدیم. ببینید سه پنالتی بازی‌های ما دیده نشد ولی اعتراضی کردیم؟ بیانیه‌ای نوشتیم؟ استقلال نجابت به خرج داد.

یکسری اشتباهات به قدری ساده است که هر کسی را به فکر فرو می برد. گاهی معمولی ترین بیننده ها هم متوجه تصمیم غلط داور می شوند. شب گذشته هم اتفاقی که در جریان بازی پرسپولیس و گل گهر افتاد به قدری واضح بود که همان بیننده های معمولی هم متوجه آن شدند. ما همه می خواهیم رقابت ها سالم باشد. شما ببینید اگر اشتباهات سهوی داوران نبود بعضی تیم‌ها الان در جدول چندم بودند؟
انتهای پیام/