«مستوران۳» هم در راه است

داستان‌گویی هدف اصلی سریال «مستوران» است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛  سیدعلی هاشمی کارگردان فصل دوم «مستوران» اعلام کرد: می‌خواستیم علاوه بر این‌ که محور این سریال را قصه‌ها، افسانه‌ها و حکایت‌های کهن تشکیل می‌دهد از آثار ارزشمندی چون مثنوی، گلستان، شاهنامه هم استفاده کنیم تا مردم با تماشای این سریال، با این آثار ادبی بیشتر آشنا شوند. این ویژگی در پس‌زمینه تمام خرده‌داستان‌های سریال به چشم می‌خورد.

خوشبختانه «مستوران» به‌واسطه این تم از زمان پخش تا امروز بسیار مورد توجه مخاطبان قرارگرفته و اگر تلویزیون تمایل داشته باشد تا فصل سوم این سریال هم ساخته شود قطعا بازهم با رویکرد ادبیات کهن به ساخت آن می‌پردازیم.

براساس بازخوردهایی که تا امروز از سریال «مستوران» دریافت کرده‌ایم به این نتیجه رسیده‌ایم که خیلی‌ از مردم هم‌چنان به تلویزیون گرایش دارند و این سریال توانسته دیدگاه آن دسته از افراد که کمتر به این سمت گرایش داشته‌اند را دوباره به خود جلب کند. نمونه‌اش برخورد دیروز من با یک راننده آژانس بود که درمسیری که می‌خواست من را به مقصد برساند از او پرسیدم تلویزیون نگاه می‌کند؟ او پاسخ داد: قبلا تلویزیون نگاه نمی‌کردم، ولی اخیرا که سریالی به نام «مستوران» پخش می‌شود دوباره به تلویزیون علاقه‌مند شده‌ام! وقتی این بازخوردها را نسبت به سریال می‌بینیم خوشحالم می‌شویم که حاصل کارمان نتیجه‌بخش بوده است.

انتهای پیام/