برای نخستین بار از شبکه دو:

مشارکت مخاطبان در تهیه آنونس «خیلی دور خیلی نزدیک» 

تغییرات ساختاری جدید فصل دوم «خیلی دور خیلی نزدیک» در راه آنتن شبکه دو سیما قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر الگونیوز، فصل دوم برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» با شعار «از هرجا، هر زمان، هرچه می‌پسندید» از مهر سال جاری روانه آنتن شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

این مجله تصویری قالبی نمایشی دارد و در آن بخش‌هایی از فیلم‌های سینمایی، سریال، برنامه‌های طنز نمایشی، مستند‌های ایران و جهان، کارتون‌های قدیمی و جدید، موسیقی و نماهنگ و… به نمایش درمی‌آید.

سری جدید این برنامه دارای دو تغییر اساسی در ساختار است که موجب مشارکت بیشتر مخاطبان با برنامه خواهد شد. در این برنامه برای نخستین بار قرار است مخاطبان با مشارکت در پویشی جذاب، متن اعلام شده را با زبان، گویش و لهجه شهر خود بخوانند و فایل صوتی را به نشانی kheilidoor_kheilinazdik_tv2@ در پیام‌رسان‌های داخلی بله و ایتا ارسال نمایند تا آنونس برنامه با صدای خودشان از برنامه پخش شود.

از آنجا که کشورمان ایران در گویش و لهجه دارای تنوع بیشماری است، هدف از مشارکت مردم در این بخش از برنامه، ضمن دعوت از آنان برای تولید یک برنامه مردمی، شناخت بیشتر لهجه‌ها و گویش‌های نواحی مختلف کشورمان است.

دومین تغییر اساسی فصل دوم این برنامه، پخش پیامهای صوتی مخاطبان درخصوص درخواست‌ها، پیشنهادات و نقطه‌نظراتشان است تا بنا به درخواست آنان، گزیده‌ای از آنچه می‌پسندند در پایان هفته تقدیم نگاهشان شود.

گفتنی است برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» از 18 تیر سال جاری هرشب ساعت 00:30 بامداد از شبکه دو پخش می‌شد و فصل دوم آن از 22 مهر پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 24 روانه آنتن شده است و تاکنون مجموعاً 69 قسمت از این برنامه تقدیم نگاه مخاطبان شده است.

این برنامه کاری از تأمین برنامه شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که قرار است با مشارکت مخاطبان، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 23:45 از این شبکه پخش شود.

انتهای پیام/