معتادها شاغل می شوند!

یکی از دلایل ایجاد مرکز بازپروری معتادین مرکزی، اشتغال زایی معتادین است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری الگونیوز اعلام کرد:
امیدواریم افراد پس از خارج شدن از کمپ دیگر سمت استفاده از مواد مخدر نروند.
سرهنگ “حسین باباپور”گفت: پلیس علاوه بر شناسایی ، دستگیری و کشف مواد مخدر در بحث بازپروری و درمان معتادین متجاهر هم فعالیت دارد
وی افزود : مرکز سروش از سال 1397 با توافق ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و پلیس کار خود را با ظرفیت پذیرش 300 نفر آغاز کرد.
سرهنگ “حسین باباپور ” گفت : این مرکز الان با ظرفیت 1400 نفر کار خود را دامه داده است و در چند روز آتی این عدد به دو هزار نفر هم خواهد رسید تا بتوانیم در بحث ترک اعتیاد معتادین متجاهر اقدامات خوبی داشته باشیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت : رفتار همکاران و کارکنانی که در این مراکز مشغول به فعالیت هستند بر اساس کرامت انسانی می باشد که معتادین متجاهر پس از غربالگری به این مرکز معرفی می شوند و در خصوص حرفه آموزی، اشتغال زایی و مهارت افزایی آنان در کارگاههایی به همین منظور اقدام یمکردد تا این افراد هم بتوانند مشاغلی را فرا بگیرند.
سرهنگ “حسین باباپور ” افزود : بار یا ن افراد پس از پایان این دوره های گواهینامه فنی و حرفه ای صادر می شود که بتوانند حتی خارج از مرکز بازپروری و درمان بتوانند فعایت داشته باشند.
وی ابراز داشت : همچنین در این مرکز یک کارگاه بزرگ خیاطی ، کارگاه صافکاری و نقاشی ، تعمیرات خودرو و سایر موضوعات برای کمک به معیشت مددجویان و فرا گیری حرف مختلف و برای اداره کردن معاش آنان پس از خروج از مرکز دایر شده است تا دیگر سمت استفاده از مواد مخدر نروند.
وی گفت : شماره تماس مرکز فوریت های پلیسی 110 و همچنین شماره تماس 63984618 نیز آماده دریافت گزارشات مردمی و ارتباط با کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ می باشد.

انتهای پیام/