معرفی داوران بخش نمایشنامه جشنواره سراسری دانشجویی پودس

داوران بخش نمایشنامه پانزدهمین جشنواره سراسری دانشجویی پودس معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ با حکم امیرحسین شفیعی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری دانشجویی پودس مهرداد کوروش نیا، عباس نجاری و شهرام احمدزاده به عنوان داوران بخش نمایشنامه این رویداد هنری معرفی شدند.

مهرداد کورش نیا متولد آبان ۱۳۵۳ و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. وی گروه نمایشی«درنگ» را در سال ۱۳۸۰ تاسیس کرده و زمینه فعالیت به شکل حرفه‌ای را از سال ۱۳۸۴ فراهم کرده است.

این هنرمند تئاتر در کارنامه فعالیت‌‍‌های هنری خود کارگردانی آثار چون نمایش «آقا لیلا»، «درختها»، «آخرین‌نامه» و «کابوس یک رویا» را ثبت کرده است. وی همچنین نویسنده نمایشنامه‌هایی چون «کابوس یک رویا»، «مانی»،«آواز ستاره ها»، «آقا لیلا» و «درختها» است.

عباس نجاری کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی اراک است. او در ژانرهای مختلف از جمله کمدی،کودک و نوجوان ، عروسکی و دفاع مقدس کار کرده و در حال حاضر سرپرست گروه تئاتر جزیره است. این گروه در این سال ها به عنوان تنها نماینده کیش در جشنواره‌های مختلف کشور از جمله جشنواره های عروسکی، جشنواره آیینی و سنتی، جشنواره مقاومت و جشنواره های استانی و … حضور داشته و در برخی از این جشنواره ها نیز جوایزی دریافت کرده است.

شهرام احمدزاده متولد ۱۳۵۹ است. وی در کارنامه هنری خود نگارش نمایشنامه‌هایی چون «آسمان ستاره باران می‌شود»، «روز خداحافظی»، «یک قهوه تلخ برای آقای شکسپیر»، «باران نم نم خواهد بارید»، «تو مشغول مردنت بودی»، «مبارزه زن ماهیگیر اندلسی» و «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگی» را که برگزیده جشنواره تئاتر مقاومت هم شده، به ثبت رسانده است. وی در مقام پژوهشگر مقالاتی چون «ماه و پلنگ»، «همه ما به دست زمان کشته می‌شویم» و «گلدونه» را به چاپ رسانده است.

بر اساس گاه‌شمار جشنواره، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی «پودس» به دبیری امیرحسین شفیعی تا ۲۲ دی ماه در مجموعه تالار محراب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/