ممنوعیت تردد وانت‌بارها در نیمه اول مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که در نیمه اول ماه مهر تردد وانت بارها تا ساعت ۱۰ صبح در معابر پایتخت ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری الگونیوزپلیس راهور، سرهنگ احسان مومنی در دومین جلسه ستاد استقبال از مهر با بیان اینکه پلیس راهور برای بازگشایی مدارس در آماده‌باش کامل است، گفت: تجربه روزهای اخیر و ترافیک خیابان‌ها نشان می‌دهد که از روز اول مهر ترافیک افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه باید برای سال آینده بحث سرویس مدرسه آغاز شود و حتی چند روز قبل از آغاز سال تحصیلی، تمرین و مانوری در این خصوص داده شود، گفت: این ساماندهی انجام شد تا از روز اول، سرویس مدارس آغاز به کار کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه شش محل را در بزرگراه‌ها مشخص کردیم که جرثقیل در آن مستقر شود، گفت:‌ هدف از استقرار این جرثقیل‌ها این است که درصورت خرابی اتوبوس و خودروهای سنگین نسبت به جابجایی سریع اقدام شود.

مومنی همچنین گفت:‌ بحث شناورسازی ساعت کاری ادارات تجربه بسیار خوبی بود و لازم است که ساعت کاری ادارات، اصناف و… تغییر کند.

وی با بیان اینکه از روز اول مهرماه در مدارس حاضر می‌شویم و ۱۰۰ افسر باتجربه را انتخاب کردیم که با حضور در مدارس، دانش‌آموزان و مربیان را آموزش دهند، گفت: سال گذشته در مهر ماه تصادف دانش‌آموزی نداشتیم و امید است این آموزش‌ها تدوام داشته باشد.

مومنی تاکید کرد: تردد وانت هم جزو محدودیت‌های تردد در دو هفته آغازین مهرماه است و این وسایل نقلیه تا ساعت ۱۰ صبح اجازه تردد در معابر را ندارند.

انتهای پیام/