مهدی طارمی بر سر دوراهی!

چند بازیکن ایرانی از تیم‌های عربستانی پیشنهاد دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری الگونیوز، با آغاز فصل نقل‌وانتقالات، شایعات زیادی در خصوص مهدی طارمی و آینده او بوجود آمده است. خود او در جشن قهرمانی پورتو در جام حذفی اشاره چندنی به این قضیه نکرد اما روزی نیست که نام طارمی در اطراف یک باشگاه جدید شنیده نشود.

در همین زمینه امسال چند خبرنگار عربستانی و چند رسانه غیر عرب‌زبان از احتمال حضور او در الهلال خبر داده‌اند. برخی صفحات هوادارای الهلال هم حتی از حضور طارمی کنار مسی در نوک پیکان خط حمله خبر دادند و آن را رویایی دانستند اما آیا طارمی از لحاظ قانونی می‌تواند در عربستان بازی کند؟

پیشتر به دلیل قطع روابط ایران و عربستان هیچ بازیکنی از ایران نمی‌توانست در این کشور حضور داشته باشد. حالا اما با توجه به بهبود روابط به نظر می‌رسد موانع برطرف شده و بازیکنان ایرانی می‌توانند در عربستان حضور یابند.

این خصوص یک منبع آگاه به برنا گفت: قبلا بازیکنان ایرانی نمی‌توانستند به عربستان بروند. حالا اما با بهبود روابط به نظر می‌رسد مشکلات حل شود. هنوز البته دستورالعملی ابلاغ نشده و رسما امضای قرارداد ممکن نیست اما احتمالا به زودی این مشکل حل می‌شود.

گفتنی است علاوه بر طارمی زمزمه‌هایی در  خصوص احتمال حضور چند بازیکن دیگر در عربستان، با توجه به پیشنهادهای دریافتی شنیده می‌شد که باید در ابتدا دید چه زمانی مشکل منع حضور بازیکنان ایران از بین می‌رود زیرا اگر این نکته وجود داشته باشد، هیچ بازیکنی از ایران به عربستان نخواهد رفت و مدیر برنامه‌ها اقدام به بازراگرمی خواهند کرد.

انتهای پیام/