مهران رجبی و ایده هایش برای اربعین

مهران رجبی ایده‌های زیادی در ذهن برای ساخت آثاری با محوریت اربعین دارم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ مهران رجبی در گفتگو با صبا اظهار کرد: راهپیمایی اربعین از جمله موضوعاتی است که در آن داستان‌های بسیار زیبا و گیرا وجود دارد به‌شرطی‌که یک نویسنده خوب عهده‌دار نگارش فیلمنامه باشد. ساخت اثر نمایشی در این رابطه تنها به کارهای سینمایی خلاصه نمی‌شود بلکه در حوزه فیلم‌های کوتاه نیز تولیدات بسیار خوبی می‌توان داشت.

حتی در حوزه فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای نیز می‌توان اتفاقات بسیار خوبی را رقم زد به شخصه ایده‌های زیادی در ذهن دارم که می‌توان از آنها برای یک فیلم کوتاه سود برد. این سوژه‌ها به اندازه‌ای تاثیر‌گذار است که وقتی به آنها می‌اندیشم ناخودآگاه بغض می‌کنم.

کارهای نسبتاً خوبی در حوزه راهپیمایی اربعین ساخته شده است اما هنوز برای رسیدن به نقطه آرمانی باید راه بسیار پیمود. به‌نظرم فیلم‌هایی با محوریت اربعین حتی می‌تواند کارکرد جهانی داشته باشد. بگذارید مثالی بزنم ما در حوزه دفاع مقدس کارهای خوبی تولید کرده‌ایم اما آیا فیلم‌ها مخاطب جهانی داشته است؟ این مسئله را با فیلم‌های خارجی که درباره جنگ جهانی دوم ساخته شده است مقایسه کنید تا بفهمید هنوز کار نکرده بسیار داریم.

انتهای پیام/