مهمترین اخبار ورزشی امروز/از فوتبال چه خبر؟/ از وضعیت بیرانوند تا درخواست نکونام!

خبرگزاری الگو نیوز اخبار ورزشی در آستانه مسابقات لیگ برتر را ورق می‌زند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی الگونیوز؛ مهمترین اخبار فوتبالی امروز پنجشنبه بیست و سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ به شرح ذیل است؛

🔴وضعیت مصدومیت وحدت هنانوف همچنان نا مشخص

🔺زمان بازگشت هنانوف به تمرینات سنگین و قرار گرفتن در شرایط بازی، فعلا نامشخص است و باید دید چه زمانی قادر به همراهی سرخ‌پوشان خواهد بود.

🔵فرشید باقری: بازگشتم به استقلال؟ انشالله!

🔹خاطرات خوبی در استقلال دارم و از آن‌ها بابت تشویق‌شان ممنون هستم. همیشه استقلال و هوادارانش را دوست داشته‌ام.

🔹باقری در مورد احتمال حضور دوباره در استقلال عنوان کرد: اگر خدا خواست و شرایط فراهم شد این اتفاق می‌افتد. انشالله.

🔵جزئیات ورود هواداران استقلال به کمپ حجازی؛ مردم در کمپ را شکستند و پشت ماشین نکونام وارد شدند!

🔹سرمربی استقلال روز گذشته برای دلجویی با هواداران صحبت کرد و بعد به سمت کمپ راه افتاد اما با توجه به اینکه خیابان فرعی بود و ماشینش سرعت زیادی نداشت، گروهی از هواداران پشت سر او راه افتادند و بلافاصله پس از اینکه یک لنگه در برای ورود اتومبیل جواد نکونام باز شد، مردم به سمت کمپ حجازی هجوم آوردند.

🔹ازدحام جمعیت به گونه‌ای بود که کارکنان کمپ نتوانستند مانع ورود مردم شوند و حتی یک لنگه دیگر درب نیز بابت هجوم و فشار مردم شکسته شد! از قرار معلوم  کامرانی مدیر کمپ هم هنگام هجوم مردم برای ورود دچار آسیب دیدگی شد!

فغانی داور بازى برگشت نيمه نهايى شرق لیگ قهرمانان

عليرضا فغانى بازى حساس برگشت نيمه نهايى تيم هاى ژاپنى يوكوهاما مارينوس و اولسان اچ دى كره جنوبى را روز چهارشنبه پنجم ارديبهشت در يوكوهاماى ژاپن سوت خواهد زد.

جواد نکونام: امیدوارم مدیریت کمک کند این هشت هفته را با آرامش پشت سر بگذاریم‌. هرتیمی که بازیکن بهتری داشته باشد قهرمان می‌شود.

 

صداقت، مربی نساجی:رنگ پیراهن تیم را بازیکنان انتخاب می‌کنند. فکر نمی‌کنم فردا مقابل سپاهان سفید بپوشیم.

مجتبی حسینی: آنالیز خوبی از استقلال داشته‌ایم

تلاش کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. از حریف قدرتمند، قابل احترام و صدر نشین لیگ، شناخت خوبی داریم. امیدواریم که بچه‌هایمان انرژی خوبی داشته باشند و خیلی دقیق بازی کنند که بتوانیم بازی خوبی را جلوی تیم بزرگ استقلال انجام دهیم.

ما آنالیز خوبی از استقلال داشته‌ایم و با توجه به وقت خیلی کمی هم که برای آماده سازی این مسابقه داشتیم، تلاش کردیم تا برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم. امیدوارم که اتفاقات خوبی برای ما رخ بدهد.

🔴مهرداد خانبان: بیرانوند دو هفته دیگر کار دارد

🔺ملوان تیم قابل احترامی است که در ۹_۸ بازی گذشته با احتساب جام حذفی فقط ۴ گل خورده و از ساختار دفاعی مناسبی برخوردار است. در فاز تهاجمی نیز برنامه‌های مختلفی دارند. کارهای ترکیبی از کناره‌ها، ارسال از جناحین و پشت دفاع با توجه به مهاجمان سرعتی که در اختیار دارند، ضدحملات سریع و …. جزء شاخص‌های تهاجمی این تیم است. در فاز دفاعی هرچند کم گل خورده‌اند اما مشکلاتی دارند که روی آنها کار کرده‌ و امیدوار به استفاده از این تدابیر هستیم.

🔺خانبان درمورد اینکه حواشی مربوط به مصدومیت علیرضا بیرانوند ممکن است عملکرد او را هم تحت تاثیر قرار بدهد، گفت: کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس به صورت تخصصی صحبت کردند و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که با توجه به سابقه ۱۰_۱۲ ساله‌ام در تیم‌ملی، وقتی بازیکنی وارد اردو می‌شد شرح حالی از دقایق آخرین بازی باشگاهی‌، سلامتی‌اش و… در اختیار می‌گرفتیم که قطعا این موضوع همچنان ادامه دارد.

🔺با ارتباط بهتر بین کادر پزشکی تیم‌ها دیگر این مشکلات در آینده پیش نمی‌آید. مصدومیت هم جزئی از فوتبال است که امیدواریم برای هیچ بازیکنی پیش نیاید‌. بیرانوند گچ دست خود را باز و شروع به تمرین کرده اما از لحاظ پزشکی دست کم ۲ هفته دیگر کار دارد.

🔺مربی پرسپولیس درمورد از بین رفتن‌ نگرانی هواداران پرسپولیس با توجه به عملکرد خوب امیر رفیعی عنوان کرد: او ۲ سال است با ما کار می‌کند و محصول آکادمی پرسپولیس است. اعتماد کاملی به امیر داریم و در این ۲ دیداری که فرصت بازی پیدا کرده توانست جواب این اعتماد را بدهد.