موج تعطیلی برنامه‌های سینمایی رادیو

مجری سینمامعیار: مدیریت فرهنگی برنامه‌ای باب میلش می‌خواهد.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ صدا و سیما حالا دیگر تحمل کمتر برنامه‌های‌‌ متفاوت با دیدگاه‌های مدیرانش را هم ندارد و اخیرا حکم تعطیلی دو برنامه سینمایی رادیو صادر شده!

«سینما معیار» با اجرای امیرعباس صباغ از رادیو گفت و گو به عنوان قدیمی ترین برنامه سینمایی رادیو اولین برنامه تعطیل شده است. امیرعباس صباغ در این مورد نوشته:«از چند نفر از دوستان خبرنگار شنیدم با تعطیلی سینمامعیار بزودی (مثلا کمتر از دوماه دیگر!) قرار است برنامه ای همچون دهها برنامه باب میل مدیریت فرهنگی فعلی روی آنتن بیاید که همان طور که پول میدهند و فیلم میسازند و داوری میکنند و جایزه می دهند، در یکدست ترین حالت ممکن، زنجیره اقدامات فرهنگی خود را تکمیل و به سرانجام برسانند…»

همچنین شنیده می‌شود حکم تعطیلی برنامه سینماچی با اجرای علی مرادخانی از رادیو جوان هم توسط مدیران صدا و سیما صادر شده. این در حالی است که رادیو جوان مدعی تعطیل نشدن این برنامه است اما عملا پخش این برنامه متوقف شده. علی مرادخانی مجری این برنامه مدتی قبل درباره پخش نشدن یکی از برنامه‌هایش نوشته بود:«چون تحلیل ما از نزاع بین صداوسیما و وزارت ارشاد برسر شبکه نمایش خانگی با مدیران‌مان در رسانه ملی متفاوت است؛ طبعاً اجازه تحلیل موضوع که علیه ‌ ساترا⁩ فهم شود را نداشتیم.»

انتهای پیام/