نتایج بازی های هفته دوم لیگ برتر ایران

به گزارش خبرگزاری الگونیوز؛ نتایج بازی های لیگ برتر فوتبال ایران در روز پنجشنبه، 1 شهریور 1403 برگزار شد، به شرح زیر است: تراکتور 1 – پرسپولیس 1: بازی تراکتور-پرسپولیس در استادیوم یادگار امام (ره) برگزار شد. در این دیدار که با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید، شجاع خلیل‌زاده در دقیقه 60 بازی پرسپولیس […]

به گزارش خبرگزاری الگونیوز؛ نتایج بازی های لیگ برتر فوتبال ایران در روز پنجشنبه، 1 شهریور 1403 برگزار شد، به شرح زیر است:

تراکتور 1 – پرسپولیس 1:

بازی تراکتور-پرسپولیس در استادیوم یادگار امام (ره) برگزار شد. در این دیدار که با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید، شجاع خلیل‌زاده در دقیقه 60 بازی پرسپولیس را به گل رساند. همچنین ایوب العملود در دقیقه 89 برای تراکتور گل زد.

سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس به دلیل خطایی که بر روی بازیکن تراکتور انجام داد در دقیقه 76 بازی کارت قرمز دریافت کرد.

 

فولاد0 – مس رفسنجان 0:

بازی دو تیم فولاد و مس رفسنجان در استادیوم فولادآرنا اهواز برگزار شد. در این بازی دو تیم موقیعیت های زیادی خلق نکردند و بازی به شدت تحت تاثیر دمای هوای و شرجی اهواز قرار داشت.

در این بازی که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، مس اولین امتیاز خود را در فصل جدید کسب کرد. فولاد هم از کسب دومین پیروزی بازماند.

 

گل گهر سیرجان 2- استقلال خوزستان 0:

این بازی در استادیو شهید سلیمانی سیرجان با برتری تیم گل گهر به پایان رسید. گل های این بازی را مسعود زائر کاظمینی در دقیه 61 و پیمان بابایی در دقیقه 77 بازی برای گل گهر به ثمر رساندند.

داور برای هر تیم یک کارت زرد داشت.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با این پیروزی سه امتیازی شد و چند پله در جدول رده بندی لیگ برتر کشور صعود کرد اما استقلال خوزستان یک امتیازی باقی ماند.

 

آلومینیوم اراک 1- نساجی مازندران 1:

تیم آلومینیوم اراک در استادیوم امام خمینی این شهر به مصاف تیم نساجی مازندران رفت. این دو تیم به نتیجه تساوی یک -یک رسیدند.

عارف حاجی عیدی در دقیقه 41 بازی توانست دروازه نساجی مازندران را باز کند و تیم آلومینیوم اراک را به گل برساند.

همچنین محمد عباس زاده در وقت اضافه و دقیقه 94 بازی تیم نساجی مازندران را به گل رساند.

نساجی مازندران اکنون با ۲۵ بازی در لیگ برتر فوتبال ایران و کسب ۲۴ امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه دوازدهم قرار دارد.

 

انتهای پیام/