نتایج روز سوم از هفته سوم لیگ برتر/فرار پرسپولیس از باخت در آزادی!+ جدول

این جدول بدون احتساب دیدار استقلال خوزستان و تراکتور است که بدلیل پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به شنبه موکول شد.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ، در سومین روز از هفته سوم لیگ برتر ۲ بازی انجام شد.

در دیدار اول پرسپولیس در آزادی به مصاف ذوب آهن رفت.

که در چهل و چهارمین دقیقه از نیمه اول روی اشتباه سروش رفیعی و عدم حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس، گل اول ذوب آهن را سروش رفیعی (گل به خودی) به ثمر رساند.

در نیمه دوم علی‌رغم فشار های متعدد پرسپولیس روی دروازه پرسپولیس گلی رد و بدل نشد اما در دقیقه ۸۱ تعویض طلایی یحیی گل‌محمدی شکل گرفت و گئورگی گولسیانی به جای سرلک وارد زمین شد و پنج دقیقه بعد از ورودش به زمین گل مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند و این دیدار با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید.

اما در دومین دیدار روز سوم از هفته سوم لیگ برتر گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف شاگردان مهدی رحمتی (نساجی مازندران) رفتند.

در سی و هفتمین دقیقه از نیمه اول سعید سحرخیزان رو اشتباه فاحش مدافع نساجی توپ را به ممی زاده رساند و دروازه رشید مظاهری باز شد.

در نیمه دوم نساجی روی به بازی هجومی آورد اما مدافعان گل‌گهر اجازه کار را به هافبک ها و مهاجمین نساجی ندادند و به این ترتیب این دیدار با برتری یک بر صفر گل‌گهر سیرجان به پایان رسید.

به این ترتیب جدول لیگ برتر به شکل زیر خواهد بود:

با ادامه بازی های لیگ برتر قطعا لیگ جذاب تری را شاهد خواهیم بود باید دید در بیست و سومین دوره لیگ برتر کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود.

انتهای پیام/