نساجی با آماری بهتر از تیم قهرمان!

هافبک نساجی مازندران امیدوار به گلزنی دوباره در تقابل با صنعت نفت است.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،نساجی مازندران در شرایطی طی سه هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته به برتری برسد که امیدوار است امروز در جدال خانگی مقابل صنعت نفت به این روند پایان بدهد و در این بین، سید مهدی رحمتی روی درخشش برخی بازیکنانش ازجمله محمود قائدرحمتی که تجربه گلزنی برابر آبادانی‌ها را دارند، حساب باز کرده است.

 

محمود قائدرحمتی که پس از دو فصل موفق در آلومینیوم از این تیم جدا شد و دوباره به نساجی مازندران بازگشت، در دیدار برگشت لیگ بیست و یکم که اراکی‌ها توانستند صنعت نفت را با نتیجه دو بر یک شکست بدهند، یک گل تماشایی با شوت پای چپ به ثمر رساند و امروز به دنبال تکرار این اتفاق است.

 

این هافبک بلند قامت نساجی که در سه هفته گذشته لیگ برتر علی‌رغم نمایش موثر در خط میانی تیمش در گلزنی بدشانس بوده و روی یک گل تاثیرگذاری داشته، حالا به دنبال اولین گل فصل و برتری تیمش در تقابل با صنعت نفت است تا بتوانند در ورزشگاه وطنی برد را تجربه کنند.

 

 

نساجی مازندران در دو مسابقه رفت و برگشت فصل گذشته مقابل صنعت نفت دو شکست پیاپی دو بر صفر و چهار بر صفر داشت که امروز امیدوار است با درخشش بازیکنان تاثیرگذارش بتواند به این روند پایان بدهد.

انتهای پیام/