نقد و بررسی «خشکسالی» در «باغ هنر»

سه شنبه بیست و هشتم شهریور، قطعه «خشکسالی» اثری از «سالارعقیلی» با حضور كارشناسان و صاحب نظران در برنامه «باغ هنر» نقد و بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ برنامه‌ رادیویی «باغ هنر» كه از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد.

وحید بیات تهیه كننده این هفته برنامه «باغ هنر» عنوان كرد:

سه شنبه بیست و هشتم شهریور، قطعه «خشکسالی» اثری از «سالارعقیلی» با حضور كارشناسان و صاحب نظران در برنامه نقد و بررسی می شود.

وی ادامه داد: «سالارعقیلی» خواننده موسیقی سنتی ایرانی و دانش‌آموخته هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشته بازیگری تئاتر است.

وی از 8 سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد و در جشنواره موسیقی فجر سال ۱۳۷۵، در سن ۱۸ سالگی، برای نخستین‌ بار روی صحنه آمد.

تهیه کننده «باغ هنر» متذکر شد: «سالار عقیلی» هم‌اکنون علاوه بر اجرا و ضبط آثار موسیقی، به تدریس در آموزشگاه‌های موسیقی و نیز تدریس در هنرستان موسیقی مشغول است وی برنده جایزه مردمی بهترین خواننده برنامه سه‌ستاره در سال 1395 شد.

بیات در پایان یادآوری كرد: سه شنبه بیست و هشتم شهریور با حضور مرتضی لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، و مهدی خیرخواهی تركیب و نهایی ساز، قطعه «خشکسالی» اثر «سالار عقیلی» در برنامه نقد فنی و محتوایی می شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/