نمایش و نقد فیلم «ملاقات خصوصی» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس در نشست پانصد و نود و ششمین باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر الگونیوز؛ فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» که عنوان پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده، یکشنبه ۱۴ آبان‌ماه ساعت ۱۸ در پانصد و نود و ششمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور امید شمس نویسنده و کارگردان، ایمان شمس بازیگر، کورش جاهد کارشناس مجری و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «پدر پروانه در زندان است و از طریق گوشی فرهاد، یکی از هم بندهایش، با دخترش در ارتباط است. پس از مدتی، فرهاد و پروانه به هم علاقمند می شوند و این آغاز ملاقات های آن ها و شروع ماجراهای جدید است.»

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و نود و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سایت سینماتیکت https://cinematicket.org/ticket/choose-seat/init/gv2/3036672 مراجعه کنند امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

انتهای پیام/