هدیه پلیس راهور برای خودروهای توقیفی + فیلم

امکان تقسیط خلافی خودرو تا یکسال میسر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری الگونیوز، اعلام کرد:
در هفته انتظامی ، خودروهای توقیفی آسان تر ترخیص می شوند.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور از امکان سهل تر و جدید ترخیص خودروهای رسوبی به مناسب هفته انتطامی 1402 گفت و از امکان تقسیط جرائم راهنمایی و رانندگی تا یکسال خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت : با توجه به آغاز هفته انتظامی که از روز 13 مهرماه آغاز شده است ، دستورالعملی از سوی پلیس راهور فراجا در خصوص ترخیص خودروهای رسوبی اعلام گردیده است .

وی افزود : در این دستورالعمل امکانی برای ترخیص خودروهای رسوبی از تاریخ 15_7_1402 فراهم شده و از روز شنبه 15_07_1402 تا تاریخ 27_07_1402 ادامه خواهد داشت .

سرهنگ موسوی پور گفت : در این طرح ستاد ترخیص هر روز تا ساعت 18 بغیر از روزهای تعطیل فعالیت خواهد داشت و مالکینی که قبض خود را به هر دلیلی گم کرده اند می توانند به دفاتر پلیس +10 مراجعه و در خصوص ترخیص خودروی خود اقدام نمایند .

وی گفت : ممکن است برخی از موتورسواران و رانندگان فاقد گواهینامه رانندگی باشند و در این حالت با اخذ تعهدی مبنی بر گرفتن گواهینامه ، خودرو تحویل فردی می گردد که گواهینامه داشته و از سوی مالک معرفی گردد .

وی بیان داشت : محاسبه و هزینه توقفگاه هم بر اساس نرخ تعیین شده هیئت وزیران در سال 1394 می باشد ، یعنی در خصوص خودروهای رسوبی تا سال 1399 و پایان سال 1399 و در خصوص موتورسواران تا پایان سال 1398 خواهد بود .

سرهنگ موسوی پور گفت : در خصوص گواهینامه آسان نیز موتورسیکلت سوارانی که موتورسیکلت آنان در پارکینگ متوقف است اولویت به ایشان داده شده است که بتوانند در این طرح شرکت کرده و بتوانند گواهینامه موتورسیکلت را اخذ و موتورسیکلت خود را ترخیص نمایند .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در بحث خودروهایی که خلافی دارند برابر دستورالعمل های ابلاغی که اعلام شده است این فرصت فراهم شده است که 50 درصد از جرائم رانندگی توسط مالک پرداخت و مابقی مبالغ جریمه تا یکسال تقسیط شده و خودرو برابر مقررات ترخیص می گردد.

انتهای پیام/