هر وزاتخانه یک سریال بسازد

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: برخی از دستگاه‌ها از ظرفیت صدا و سیما به خوبی استفاده می‌کنند و بعضی دستگاه‌ها نسبت به پیوند رسانه‌ای کارهای خود کم توجه هستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز به نقل از خبرگزاری برنا؛ پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما  در پاسخ به سوالی درباره همکاری صدا وسیما با قوای سه گانه برای ساخت سریالهایی چون بازپرس گفت: ما به همه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی اعلام کردیم که ما آمادگی مشارکت و تولید برای حوزه‌های خودشان را داریم و همچنین همه دستگاه‌ها ظرفیت قانونی و بودجه‌ای را در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها از این ظرفیت به خوبی استفاده می‌کنند و بعضی دستگاه‌ها نسبت به پیوند رسانه‌ای کارهای خود کم توجه هستند، مطرح کرد: حضرت آقا گفتند اگر در تلویزیون صحبت کنید این به منزله تبیین یا بیان دستاوردها نیست و باید کار هنرمندانه کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین عنوان کرد: از نظر ما کار هنرمندانه، کارهای ماندنی است که در ذهن مخاطب می‌ماند؛ کارهای نمایشی بیشترین مانایی را در ذهن مخاطب دارد. ما در خدمت دستگاه‌هایی که به این موضوع توجه می‌کنند هستیم، حتی پیشنهاد کردیم هر وزارتخانه‌ای در سال یک سریال مطابق دستاوردهای خودش تولید کند و متاسفانه دستگاه‌هایی که از چنین اقداماتی استقبال می کنند بسیار کم هستند؛ زیرا تصور می‌کنم احتمالا فضای غالب بر روابط عمومی‌ها این است که کارشان دادن خبر و همچنین بیان دیدگاه رئیسشان است.

وی در پایان مطرح کرد: دستگاه‌های نظامی از این قضیه استقبال بیشتری کردند و سریال گاندو که در سالهای گذشته پخش شد بسیار تاثیر گذار بود؛ اخیرا با نیروی دریایی در مورد مجموعه ناوگروه 86 صحبت‌هایی کردیم که البته خود دستگاه‌های مختلف باید علاقه‌مند باشند دستاوردهای خود را معرفی کنند.

منبع :برنا

انتهای پیام/