هم تیمی نیمار به سرطان مبتلا شد!

جانگ هین سو به دلیل وجود تومور خوش خیم در غدد لنفاوی قراردادش با الهلال را تمدید نکرد و با هم‌بازیان سابقش خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،باشگاه الهلال از پایان رسمی قرارداد خود با جانگ هیون سو مدافع سابق تیم کره جنوبی خبر داد. بازیکنی که در پایان رقابت های ورزشی فصل گذشته دچار تومور خوش خیم در غدد لنفاوی شد و در نتیجه با حمایت باشگاه الهلال تحت درمان قرار گرفت.

الهلال از طریق حساب رسمی خود در توئیتر نوشت: ممنون جانگ، با هم تاریخ نوشتیم.

1928474

قرارداد مدافع کره جنوبی با الهلال در پایان فصل ورزشی گذشته به پایان رسیده بود و تیم الهلال قبل از پایان فصل مذاکرات خود را با جانگ آغاز کرد تا قرارداد او برای یک سال دیگر تمدید شود و این در حالی است که مذاکرات بین این دو نفر طرفین به آرامی به سمت تمدید قرارداد پیش رفتند. 

او دردهایی را تجربه کرد که باعث شد به بیمارستان برود تا ثابت شود که یک تومور خوش خیم در غدد لنفاوی دارد که باعث شد باشگاه الهلال دوباره محاسبات خود را در مورد آن بررسی کند. سیاست جذب ستاره‌های خارجی با انعقاد قرارداد با خالدو کولیبالی مدافع سنگالی و در عین حال تامین کل هزینه های درمان جانگ که قبلا در نظر گرفته شده بود. او از سرطان به طور کامل بهبود یافته و اکنون برای جلوگیری از بازگشت بیماری تحت رادیوتراپی است.

1928477

جانگ هیون سو پس از گذراندن 4 فصل در ترکیب الهلال عصر شب گذشته در مقر باشگاه الهلال برای خداحافظی با همبازیانش حضور یافت. در طی این چهار سال او توانست با الهلال 8 عنوان قهرمانی را به دست آورد:  3 بار قهرمان لیگ حرفه ای عربستان شد، دو بار لیگ قهرمانان آسیا، دو بار جام پادشاهی و یک بار سوپرکاپ

انتهای پیام/