هیجان انگیز خرید لیگ برتر در انتظار رونمایی!

میشل تی ورده این روزها در تمرینات گل‌گهر حضور دارد و آماده حضور در ادامه مسابقات می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،چهار هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی برای گل‌گهر با کسب 2 پیروزی و 2 تساوی مقابل تیم‌های فولاد خوزستان، پیکان، نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی به اتمام رسید، که مارینوس اوزونیدیس به شدت در بخش هجومی با کمبود بازیکن مواجه بود. با این حال این سرمربی تازه وارد توانست امتیازات خوبی از 4 بازی ابتدایی خود در فوتبال ایران بگیرد.

از مدت‌ها قبل بحث اضافه شدن یک مهاجم و وینگر خارجی به اردوی گل‌گهر مطرح بود، که پس از به نتیجه نرسیدن توافقات مدیران باشگاه با ابراهیم بایش، سرانجام روبروتو تورس و میشل تی ورده به عنوان دو بازیکن قابل اتکا به بخش هجومی سرمه‌ای پوشان سیرجانی اضافه شدند.

1932710

در این بین اگرچه اهالی فوتبال از کیفیت تورس به دلیل نیم فصل حضور در ترکیب فولاد خوزستان کم و بیش اطلاع دارند، اما به جز آمار و ارقام اطلاعات خاصی درباره تی ورده در ذهن اهالی فوتبال وجود ندارد. با این حال این مهاجم هلندی که پس از بازی در رده‌های پایه فوتبال ملی این کشور، تصمیم گرفته برای سورینام بازی کند، با تجربه حضور در تیم‌های مختلفی نظیر اکسلسیور روتردام، فاینورد، هیرنفین در هلند، بولو اسپور در ترکیه، بردا هلند، الفاتح، ابها عربستان و الظفره به سیرجان آمده و با توجه به کارنامه‌ای که دارد، می‌تواند یکی از مهیج‌ترین خریدهای فصل جدید فوتبال ایران باشد.

تی ورده این روزها پا به پای سایر بازیکنان گل‌گهر در حال تلاش و تمرین برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم است و اگر مصاف پرسپولیس و شاگردان اوزونیدیس به تعویق نیفتد، احتمالا این مهاجم 32 ساله در ورزشگاه آزادی خواهد بود .

انتهای پیام/