واکنش به توئیت مجری برنامه ثریا

واکنش یک منتقد به توییت مجری برنامه ثریا: شما خودت نماد شکست پروژه سلبریتی انقلابی هستی 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ محسن مقصودی، مجری برنامه ثریا نوشت:‏چند سال قبل دعوای مفصلی کردم با برخی مدیران شبکه‌ها در خصوص این ‎سلبریتی‌ها و دریافت‌های نجومی‌شان؛ گفتم باور کنید در مواقع حساس از اینها برای مردم و انقلاب آبی گرم نخواهد شد. تجربه نشان داد همین اتفاق افتاد و اینها هیچ کمکی که نکردند،ضربه هم زدند.

آزموده را آزمودن خطاست

امیر ابیلی، نویسنده و منتقد در واکنش به این توییت نوشت:ایشان با برنامه «ثریا» بیش از ده ساله است که لاینقطع تلویزیون رو در اختیار دارد.در این مدت چند صد(یا شاید چند هزار!) قسمت برنامه تولید کرده و به بهانه مستند سازی بسیاری از کشورهای جهان را هم گشته.در تمام این ده سال ذره‌ای در اجرا؛ نه در بیان نه در پوشش و نه هیچ چیز دیگر پیشرفت نکرده.در تمام این ده سال حتی یک قدم در ساختار و تکنیک برنامه سازی پیشرفت نکرده و حتی روز به روز عقب‌تر هم رفته.از تمام سفرهایش حتی یک مستند استاندارد بیرون نمی‌آید و در این ده سال همواره میانگیم مخاطبانش زیر ۶-۷ درصد بوده و از طرف تمام مدیران در ادوار و شبکه‌های مختلف با براورد خوب حمایت شده.در تمام موضوعات هم برنامه ساخته از فوتبال تا سیاست تا علم و اقتصاد و… به این معنا او قطعا از بی استعداد ترین افراد دهه اخیر تلویزیون است.

خب ایشان چرا همواره طلبکار است و خودش هیچگاه هیچ نیازی به پیشرفت نمی‌بیند؟چون خود را معیار انقلابی بودن و تلویزیون و بیت‌المال را ارث پدرش می‌داند.مردم هم لابد وظیفه انقلابی‌شان حکم می‌کند ایشان را تا سالها تحمل کنند.کسی که از قضا خود از نمادها و آیکون‌های شکست پروژه «سلبریتی انقلابی» ست.

کاش ایشان توضیح می‌داد که دقیقا از او و برنامه اش دقیقا چه آبی برای مردم گرم شده که از دیگران نشده؟ اگر آزموده را آزموده خطا بود که ابتدا باید فکری به حال خود ایشان می‌شد با بیش از ده سال شکست در برنامه سازی است.

انتهای پیام/