واکنش ستاره‌های «برکینگ بد» به درگذشت بازیگر هکتور سالامانکا: خارج از صحنه جذاب و جلوی دوربین ترسناک

برایان کرانستون، باب اودنکرک و جانکارلو اسپوزیتو از بازیگران اصلی سریال «برکینگ بد» به درگذشت مارک مارگولیس واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ برایان کرانستون بازیگر سریال «برکینگ بد» در اینستاگرام خود نوشت: «امروز از خبر درگذشت یکی از دوستانم بسیار متأسفم. مارک مارگولیس واقعاً یک بازیگر خوب و یک انسان دوست داشتنی بود. سرگرم‌کننده و جذاب خارج از صحنه و در حین ساخت سریال «برکینگ بد» ترسناک بود. دلم برایش تنگ شده است».

«باب اودنکرک» دیگر ستاره این دو سریال نیز در توییتر نوشت: «مارگولیس یک حضور قدرتمند در صحنه داشت و با شوخی‌هایش در مسیر فیلمبرداری باعث خنده‌ام شد و کاش نیمی از انرژی و تمرکز او را در مقابل دوربین داشته باشم.».

«جانکارلو اسپوزیتو» که شخصیت او «گاس فرینگ» در سریال «برکینگ بد» با هکتور سالامانکا (مارک مارگولیس) دشمنان مرگباری بودند، نیز به این بازیگر ادای احترام کرد و نوشت: «از درگذشت دوست عزیز و انسان پویا، مارک مارگولیس، عمیقاً متأسفم. تو مرا خنداندی، با خنده دوچندان به گریه‌ام انداختی، اما بیش از هر چیز مرا به فکر واداشتی. همیشه صادق. دلم برایت تنگ خواهد شد.»

انتهای پیام/