واکنش عجیب نکونام به کم شدن امتیاز رقیبان!

سرمربی استقلال می گوید موضوع کسر قراردادها، مسئله ای بین بازیکنان و مدیریت است.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ، استقلال برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو دچار مشکل شده است. آبی ها کمتر از 2 میلیارد تا سقف 325 میلیاردی مجاز فاصله دارند و بدون شک نمی توانند با این رقم، مهاجم آرژانتینی را راضی کنند تا قراردادش را با این تیم در سازمان لیگ ثبت کند.

علاوه بر این، قرارداد سعید مهری و امید حامدی فر نیز با رقم های پایین و غیرمعقولی درج شده و یوسو سسما نیز هنوز قراردادش به ثبت نرسیده و استقلالی ها برای حل این مشکل از بازیکنان خود خواسته اند رقم قراردادهایشان را کاهش دهند تا بتوانند دیگر قراردادها را نیز اصلاح و ثبت کنند.

با این وجود، بلانکو هنوز از دسترس نکونام به دور است و در بازی فردا نیز غایب است. این موضوع به سوال یکی از خبرنگاران از سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار برابر هوادار شد. جایی که او درباره مهاجم آرژانتینی به صحبت پرداخت.

1919557

نکونام درخصوص بلانکو گفت: بلانکو بازیکن باکیفیتی است که نیاز داریم از او استفاده کنیم، مخصوصا اینکه در شرایط فعلی که کمبود بازیکن هم داریم. خودتان می دانید اگر قرارداد امید حامدی فر ثبت شود و کارهایش انجام شود، در کل 18 بازیکن داریم که در غیر اینصورت 17 نفر هستیم. یک نفر از بازیکنان بزرگسال نیز دروازه بان است که در این صورت 16 بازیکن داریم.

سرمربی استقلال همچنین درخصوص اینکه گفته می شود قرار است برخی بازیکنان رقم قراردادهایشان را کاهش دهند تا قرارداد مهاجم آرژانتینی ثبت شود، گفت: درمورد بلانکو صحبت‌هایی با آقای خطیر داشتیم. هنوز نتوانسته ایم قراردادش را ثبت کنیم. درمورد کم کردن قرارداد هم خود بازیکن تصمیم‌ گیرنده است‌. مدیریت باشگاه با آنها صحبت و برخی شرایط را برایشان تشریح کرده است. چیزهایی است که مدیریت باشگاه و خود بازیکنان باید تصمیم بگیرند. امیدوارم شرایط طوری فراهم شود تا بتوانیم به استقلال کمک کنیم.

 

انتهای پیام/