پاسخ رضا کیانیان به مدیر اداره نظارت: در زمان حیات مرحوم ناصرطهماسب برایش چه کردید؟

پاسخ رضا کیانیان به مدیر اداره نظارت:در زمان حیات مرحوم ناصرطهماسب برایش چه کردید؟/دستاورد سینمایی دولت مورد علاقه شما چیست؟ 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ رضا کیانیان خطاب به مدیر اداره نظارت سازمان سینمایی در یادداشت در روزنامه اعتماد نوشت:

آقای سهرابی! به شما نصیحت می‌کنم قبل از اینکه مطلبی بنویسید یا بگویید، با یک حقوقدان مشورت کنید، چون این مطالبی که از شما نقل شده متضمن جرم «نشر اکاذیب» است که می‌شود بابت آن از شما شکایت کرد.

شما به من خرده گرفته‌اید که فیلم‌ها و سریال‌هایی بازی کرده‌ام با بودجه دولتی! آیا این جرم است؟ شما از کجا حقوق می‌گیرید؟ غیر از دولت؟ ولی بدانید که سال‌هاست با تلویزیون همکاری نمی‌کنم، چون مثل شما فکر می‌کنند.

به من خرده گرفته‌اید کارگاه‌های آموزشی می‌گذارم با درآمد‌های نجومی؟ اول اینکه آموزش وظیفه من است، اما این شمایید که باید ثابت کنید دستمزد نجومی گرفته‌ام. لطفا برایم بنویسید کجا و از چه کسی تا بروم دستمزد نجومی‌ام را بگیرم.

شما سینما را مظلوم خواندید و مرا متهم به جلوگیری از پیشرفتش کردید! آیا من فیلم‌ها را سانسور می‌کنم یا شما و همفکران‌تان؟ فیلمنامه‌ها را من سانسور می‌کنم یا شما؟ جلوی اکران فیلم‌ها را من می‌گیرم یا شما؟ دستاورد‌های سینمایی دولت مورد علاقه چیست؟ دستاورد شما چند فیلم کمدی بی‌ریشه است که متاسفانه به آنها افتخار می‌کنید. شما چند سال است با سینما سر و کار پیدا کرده‌اید؟

راستی شما در دوران زنده بودن آقای طهماسب برای او چه کردید و کدام بزرگداشت را برای ایشان برگزار کردید؟ که حالا با انتقاد کوچکی از ایشان چنین برآشفته شدید؟ اگر دقت کرده بودید، من دو استوری گذاشتم به نقل از دیگران. یکی در بزرگداشت ایشان و در انتقاد از ایشان. شما چرا یکی را می‌بینید و دیگری را ندیده می‌گیرید؟ این نشان‌دهنده چیست؟

فکر می‌کنم تا همین‌جا برای شما کافی است. نصیحت من یادتان نرود.

انتهای پیام/