پایان سلطه علی پروین و سید جلال در پرسپولیس!

حالا دیگر مدافع محبوب و بازنشسته پرسپولیس سلطان حضور در قلب دفاع سرخ پوشان پایتخت نیست.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،کنعانی زادگان بعد از بازی با آلومینیوم اراک و سه امتیاز شیرین اتفاقی دیگر را به کارنامه اش اضافه کرد.

این بازیکن پس از ۲ فصل در حالی به پرسپولیس بازگشت که  قبلاً در ۲ مقطع در این تیم بازی کرده بود و یکی از بازیکنان قدیمی این تیم به شمار می‌آید. کنعانی‌زادگان برای اولین بار در لیگ یازدهم در این تیم بازی کرد.

کنعانی‌زادگان اولین بازی خود را در ۱۸ سالگی در هفته آخر لیگ یازدهم، در بازی تشریفاتی برابر فولاد، در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، در پرسپولیس تحت هدایت مصطفی دنیزلی انجام داد. کنعانی‌زادگان پنجمین بازیکن جوان تاریخ پرسپولیس است. این بازیکن پس از این حضور کوتاه دیگر در پرسپولیس بازی نکرد و برای خدمت سربازی به ملوان رفت و پس ازآن چند صباحی در استقلال، سایپا و ماشین‌سازی توپ زد تا دوباره در لیگ نوزدهم سرخپوش شد. این بازیکن در ۲ فصل ۲ قهرمانی با این تیم کسب کرد و به فوتبال قطر رفت. این بازیکن در دیدار با آلومینیوم سومین مقطع حضور خود در پرسپولیس را آغاز کرد و حالا فاصله بین اولین و آخرین بازی این بازیکن ۴۱۰۷ روز است که بهترین رکورد برای یک بازیکن در پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است. کنعانی‌زادگان در طول فصل می‌تواند این رکورد خود را بهبود بخشد.

تا قبل از بازی این هفته، سیدجلال حسینی صاحب این رکورد بود. فاصله بین اولین و آخرین بازی این بازیکن در پرسپولیس ۳۶۰۵ روز است. جلال حسینی از لیگ دوازدهم تا پایان لیگ بیست‌ویکم در ۲ مقطع در پرسپولیس بازی کرد. در بازی دیروز علاوه بر کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه هم توانست از رکورد سیدجلال عبور کند فاصله بین اولین و آخرین بازی عالیشاه در پرسپولیس 3645 روز است. جواد کاظمیان با ۳۳۸۴ روز فاصله بین بازی اول و آخر دیگر بازیکن با سابقه پرسپولیس در لیگ برتر است. رکورد طولانی‌ترین زمان حضور در پرسپولیس در کل تاریخ باشگاه به سلطان رکوردهای این تیم علی پروین تعلق دارد. علی پروین 6147 روز در پرسپولیس بازی کرد. کنعانی‌زادگان در حال حاضر ۲۹ سال سن دارد و اگر بتواند در ۳۵ سالگی برای پرسپولیس بازی کند این رکورد تاریخ باشگاه را به نام خود خواهد کرد.

 

انتهای پیام/