پرسپولیس و فولاد با دو هدف متفاوت/پرسپولیس برای زندگی و فولاد برای نمردن!

پرسپولیس پس از دیدار با ذوب آهن حالا در خوزستان به مصاف فولاد خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ، پرسپولیس در حالی به ایستگاه چهارم لیگ برتر رسیده که هفته گذشته توانست با یک گل جنجالی از ثبت اولین شکستش در این فصل فرار کند. قرمزها حالا باید در اهواز به مصاف فولادی بروند که شرایط خوبی ندارد و بعد از قطع همکاری با منصوریان هنوز جانشین او را انتخاب نکرده است.

 

از طرف دیگر تیم اهوازی، هر سه بازی قبلی‌اش را باخته و روی کاغذ، کار راحتی برای بازی با مدافع عنوان قهرمانی ندارد.

 

* به دنبال صدمین برد

 

یحیی گل‌محمدی تا به امروز 99 برد با پرسپولیس داشته و برای عبور از رکورد برانکو ایوانکوویچ به یک برد دیگر نیاز دارد. او در بازی خانگی هفته گذشته این شانس را از دست داد و حالا به دنبال این است که در ورزشگاه فولاد آره‌نا – که چمنش بر خلاف آزادی، کیفیت خوبی دارد – به صدمین بردش با پرسپولیس برسد.

 

* به رویت آمار

 

تیم‌های فولاد و پرسپولیس تا به امروز 20 مرتبه مقابل هم قرار گرفته‌اند که نیمی از این مصاف‌ها به کام قرمزهای تهرانی تمام شده است. 6 بازی را هم فولاد برده و 4 بازی مساوی شده است. جالب است بدانید آخرین برد پرسپولیسی‌ها مقابل فولاد به بهمن 1400 و هفته شانزدهم لیگ بیست و یکم برمی‌گردد که با تک گل مهدی عبدی موفق به یک برد اقتصادی شدند. شاگردان یحیی پس از آن در سه بازی دیگر خود به این حریف باختند که یکی از آنها سوپرجام دو فصل قبل بود.

 

* نتیجه هفته گذشته

 

فولاد در انزلی باخت سنگین 4 بر صفر را تجربه کرد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن با تساوی یک بر یک متوقف شد.

 

* وضعیت در جدول

 

فولاد از سه بازی خود هیچ امتیازی نگرفته و قعرنشین جدول لیگ برتر است اما پرسپولیس با 7 امتیاز در رده چهارم قرار دارد

انتهای پیام/