پیام تسلیت برای شهدای کرمان

بنیاد فرهنگی هنری رودکی، مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، موسسه تصویر شهر در پیام‌های جداگانه حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ بنیاد فرهنگی هنری رودکی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیامی منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصديقين

شهادت جمعی از هم‌وطنان‌مان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، میهن عزیزمان را سوگ‌وار و داغدار نمود. این جنایت بار دیگر نشان از کینه دیرین استکبار جهانی از جبهه مقاومت و خشم آنان از سردار دل‌ها حتی پس از چهار سال از شهادت آن یگانه دردانه دارد.

این جنایت نشان داد که دشمنان این سرزمین، حتی از «زائر حاج قاسم» می‌ترسند؛ حال باید منتظر و در هراس از انتقام سخت یاران حاج قاسم باشند.

بنیاد فرهنگی هنری رودکی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و عرض تسلیت به هم‌وطنان‌مان، برای تمام شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای مجروحان، شفای عاجل را از پروردگار مهربان مسألت می‌نماید.»

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی نیز پیامی به این مناسبت منتشر کرد.

در این پیام نوشته شده است:

«ایران، در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که یاد و خاطره‌ قهرمانی‌ها و مهرش به وطن و مردمش، ماندگار است، دوباره سوگوار شد. دیروز زنان، مردان و کودکان به مسلخ رفتند تا ثابت شود دشمن همچنان ناجوانمردانه می‌جنگد و آرامش، وحدت ملی و امنیت ما را نشانه گرفته است.

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و ابراز همدردی با خانواده‌های معظم شهدا، از خداوند متعال برای مجروحان عافیت و برای بازماندگان صبر مسئلت دارد.»

همچنین موسسه تصویر شهر از نهادهای وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امروز پنجشنبه چهاردهم دی همزمان با شهادت مظلومانه تعدادی از هم‌وطنان‌مان در حادثه تروریستی کرمان این اقدام ددمنشانه را حرکتی غیرانسانی و متوحش توصیف کرد.

در پیام تسلیت موسسه تصویر شهر آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ | اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

غم و اندوه حادثه تروریستی کرمان دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. جنایتی بزرگ در سالگرد سردار دلها که ده‌ها تن از هموطنان‌مان را در خون خود غلتاند. به راستی که ما ملت شهادتیم.

موسسه تصویر شهر ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی تلخ و ددمنشانه که نشان از حرکات غیر انسانی و متوحش برای ضربه وارد کردن به ایران اسلامی دارد، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مومن و مسلمان را به تمامی مردم شریف ایران تسلیت می گوید و برای تمام شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستار است.»

انتهای پیام/