پیراهن ستاره آرژانتینی یونایتد بر تن یک مراکشی!

امرابط در منچستریونایتد شماره چهار را در اختیار خواهد داشت. شماره‌ای که زمانی بر تن کاپیتان افسانه ای، استیو بروس، و بازیکنانی چون سباستین ورون و گابریل هاینزه بود.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،شماره پیراهن سفیان امرابط در منچستریونایتد مشخص شد. او اخیرا با انتقالی قرضی از فیورنتینا به یونایتد پیوسته است.

هافبک مراکشی جمعه گذشته، قبل از پایان فصل نقل و انتقالات، به آلتای بایندیر و جانی ایوانز پیوست و همچون آنها با شیاطین سرخ قرارداد امضا کرد.

1920878

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد: «حالا که تشریفات انتقال سفیان امرابط نهایی شده، می توانیم اعلام کنیم که او پیراهن شماره 4 را در یونایتد خواهد پوشید. پیراهن شماره 4 ما اخیراً بر تن فیل جونز بود که در تابستان امسال با پایان قراردادش باشگاه را ترک کرد.»

1920880

این شماره به طور کلی به مدافعان میانی یا هافبک ها مربوط می شود و اوون هارگریوز زمانی که بازیکن یونایتد بود، به مدت چهار فصل آن را پوشید. او به خصوص نقش کلیدی در دو قهرمانی یونایتد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فصل 08-2007 داشت. بازیکن سابق بایرن مونیخ در پیروزی معروف در ضربات پنالتی مقابل چلسی در مسکو (فینال چمپیونزلیگ) یک پنالتی به ثمر رساند.

1920881

دو ملی پوش آرژانتینی قبل از هارگریوز شماره 4 را در اختیار داشتند. خوان سباستین ورون پس از انتقال از لاتزیو در سال 2001، آن را به تن کرد و در سال 2003 که او جدا شد، شماره 4 به هموطنش گابریل هاینزه رسید.

انتهای پیام/