نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر طی جلسه ای با مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر دیدار و پیشنهاد برگزاری بخش رقابتی تبلیغات تئاتر را مطرح کرد.
در این نشست هم اندیشی که در دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر برگزار شد مریم رودبارانی،زهرا شایان فر و مریم شریعتی از اعضای هیئت مدیره به دیدار و گفتگو با دبیر جشنواره تئاتر فجر پرداختند.گفتوگوهای این جلسه پیرامون اهمیت تبلیغات تئاتر و اهمیت این بخش با توجه به افزایش مدیا و سالنهای خصوصی و بالا بردن رقابت در زمینه تولید محتوا بیان شد.
مریم رودبارانی رئیس کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در همین زمینه گفت:نقش تكنولوژیهای تازه و فضای مجازی، در كنار امكانات متفاوت فضاهای شهری و رسانهها به استفاده از ابزارهای مختلف و رقابت بیشتر شده است كه به همین دلیل توجه به كیفیت آثار تبلیغاتی تولید شده و تاثیرش بر مردم و سلیقه جامعه، را مطرح می كند و بخش رقابتی تبلیغات تئاتر بر اساس پرداختن به این موضوع و ایجاد فضای تحلیل و گفتوگو پیرامون آن بسیار اهمیت دارد. اضافه شدن این بخش به دوره جدید جشنواره میتواند در بهبود سطح کیفی امر تبلیغات در حوزه نمایش و پیشبرد درست و اصولی آن راهگشا باشد.
مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر نیز تبلیغات و اطلاعرسانی در تمامی حوزههای حرفهای هنر که پرمخاطب هم هستند، را راهگشا و قابل تامل دانست و گفت: پیشنهاد اختصاص بخشی مستقل به این امر در جشنواره تئاتر فجر اتفاق مثبتی برای ارتقای سطح کیفی امور تبلیغاتی حوزه نمایش خواهد داشت . با توجه به اینکه تنها یک دوره تبلیغات تئاتر به صورت بخش رقابتی در جشنواره بوده این تصمیم مطمئناً برای آینده حوزه اقلام تبلیغاتی و بهبود چارچوبهای در نظر گرفته شده برای اطلاع رسانی درست و اصولی، راهگشا خواهد بود. اما برگزاری آن در این دوره منوط به بررسی ظرفیت های این طرح و در صورت وجود زیرساخت ها برگزاری آن در ۴۲مین جشنواره خواهد بود.
در این جلسه در مورد تبلیغات تئاتر،تولید محتوا،(موشن.تیزر.محیطی و..) گیف نمایش ، تبلیغات اینتراکتیو محیطی کاراکتر (مسکات برندینگ) نیز با در نظر گرفتن این نکته که طراح ایده و سازنده باید مجزا دیده شوند، نیز مطرح شد.
زهرا شایان فر نایب رئیس کانون نیز با اشاره به نقش تاثیرگذار فعالین حوزه روابط عمومی و تبلیغات بر فعالیت های فرهنگی و هنری تاکید کرد: فعالان این حوزه علیرغم نقش پررنگی که بر معرفی و جذب مخاطب آثار نمایشی دارند کمتر مورد توجه رویدادهای فرهنگی و هنری قرار گرفته اند. بدون شک شکل گیری بخش تخصصی می تواند نشان دهنده توجه تخصصی به این حوزه بوده و برای همکاران ما نیز انگیزه ای بیش از پیش برای اقدامات خلاقانه تر باشد.
کانون روابط عمومی و تبلیغات همچنین پیشنهاد برگزاری سمینارها تخصصی در بخش غیر رقابتی را نیز مطرح کرد که با موضوعات برندینگ و هویت بصری در تئاتر و پرسونال برندینگ برگزار شود.
در این دیدار دبیر جشنواره چهل و دوم فجر پیشنهاد داد که این طرح به طور جامع توسط کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر تهیه وبه دبیرخانه جشنواره جهت بررسی ارائه شود که این پیشنهاد مورد استقبال کانون قرار گرفت.
لازم به ذکرست که کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در نظر دارد که سلسله نشست هایی با بخش های مرتبط به تئاتر را برگزار کند.
پیش از این نشست هم اندیشی کانون روابط عمومی با انجمن صنفی تماشاخانه های خصوصی برگزار شده بود.
انتهای پیام/
همرزم سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار حسن طهرانیمقدم در گفتگوی تلفنی دیشب خود در برنامه تهران ۲۰ به مناسبت روز قهرمان ملی چرایی قهرمان شدن سرداران سلیمانی و طهرانیمقدم را بازگو کرد.
سرمربی اسپانیایی پرسپولیس با بالاترین ریسک ممکن از تمامی نفرات ملیپوش خود گذشت و با ترکیبی متفاوت پا به جام حذفی خواهد گذاشت.
دافع تیمملی با گلایه نسبت به حواشی شکل گرفته، واکنش نشان داد و مدعی شد در شرایطی که تیم ملی در بهترین شکل از حیث نتیجهگیری در مسیر جام جهانی حاضر بوده، این صحبتها چندان منصفانه نیست.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آغاز بررسی طرح اصلاح قانون معادن در کمیسیون متبوع خود خبر داد.