پیش بینی الگونیوز؛کدام فیلم‌ها رکورد دار سیمرغ خواهند بود؟/آیا جشنواره به فیلم سروش صحت هم روی خوش نشان می‌دهد/آیا تنوع ژانر در جشنواره تقسیم سیمرغ‌ها را هم متنوع می‌نماید؟

چه فیلم هایی و چه کسی سیمرغ‌های جشنواره فجر را به خانه می‌برند؟ آیا آیا قرار است سیمرغ‌ها بین فیلم‌های مختلف تقسیم شود یا تنها دو سه فیلم صاحب تمام سیمرغ‌ها می‌شوند؟

به گزارش گروه فرهنگی الگونیوز؛ شاید در جشنواره چهل و دوم متنوع‌ترین انتخاب‌ها را به لحاظ ژانر در جشنواره فیلم فجر تجربه کردیم.

جشنواره فیلم فجر اگرچه به لحاظ آثار نتوانست مخاطبان و منتقدان را راضی نگه دارد اما نمی‌توان کتمان کرد که برگزار کنندگان جشنواره در انتخاب آثار تلاش داشتند تا رنگ آمیزی متنوعی را در نظر بگیرند.

با نگاهی به لیست جشنواره فیلم فجر به این نتیجه می‌رسیم که ژانر کمدی، ژانر اجتماعی ، ژانر دفاع مقدس، ژانر سیاسی، انیمیشن و… از جشنواره ساخته است.

اما آیا در روز پایانی جشنواره و در آیین اختتامیه نیز این تنوع دیده خواهد شد؟

سوالاتی که تحقیق و بررسی خبرنگار الگونیوز به آن رسیده است؟

آیا تولیدات حوزه دفاع مقدس و تروریسم  بیشترین سیمرغ‌ها را به خانه می‌برند؟

قلب رقه

مجنون

آسمان غرب

شنیده می‌شود انیمیشن‌ها هم دست خالی از جشنواره خارج نمی‌شوند!

شنیده می‌شودبرای فیلم پروین و بازیگرش مارال بنی آدم نیز می‌توان اتفاقات ویژه‌ای را متصور بود.

نمی‌توان از جلوه‌های ویژه سه فیلم مجنون،  آسمان غرب و قلب رقه به راحتی عبور کرد.

مگر می‌شود مجید انتظامی را با یک تجربه متفاوت در جشنواره چهل و دوم نادیده گرفت.

جشنواره حتماً برای محمود کلاری به دلیل قاب‌های جذاب و تصاویر خوش رنگ و لعابش  احترام ویژه‌ای قائل خواهد بود.

خیلی ها نگران فیلم خوب خوش ساخت و متفاوت سروش صحت هستند که شاهد ۵ بازی متفاوت فیلمنامه خاص و البته به لحاظ نگاه نو در فیلمسازی یک اتفاق جذاب برای این جشنواره بود که باید به تیم انتخاب آثار بابت انتخاب فیلم سینمایی صبحانه با زرافه تبریک گفت.

فیلم سینمایی پروین محمدرضا ورزی یک اتفاق متفاوت بود فراموش نکنید که این فیلم هم از نظر داوران دور نخواهد ماند.

سعید پورصمیمی روزهای متفاوتی را در سینما تجربه می‌کند او با فیلم پرویز خان می‌تواند در کنار جوان‌ترهای جویای نام برای کسب  سیمرغ ‌حرفهای مهمی برای گفتن داشته باشد فراموش نکنید بعد از سال‌ها بازیگری و شناخت گونه‌های مختلف حالا نوبت این بازیگر کاربلد و مشرف بر تکنیک و حس است که در جشنواره دیده شود.

جدا از تصاویر جذاب فیلم محمود کلاری و اتفاقات ویژه‌ای که در سه فیلم ژانر دفاع مقدس شاهد بودیم طبیعتاً فیلم‌های دیگری جشنواره به لحاظ فنی می‌توانند در دورنمای نگاه داوران دیده شوند.

انتهای پیام/